رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین:

بیش از ۹کیلوگرم انواع موادمخدر در قزوین کشف شد

۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۲:۴۱:۱۱
کد خبر: ۳۹۷۳۳۶
بیش از ۹کیلوگرم انواع موادمخدر در قزوین کشف شد
رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین از دستگیری 3قاچاقچی موادمخدر و کشف 9کیلو و 336گرم انواع موادمخدر در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، سرهنگ محسن قلی پور رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین در تشریح این خبر گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان حین کنترل خودروهای عبوری در عوارضی "قزوین–زنجان" به یک دستگاه خودروی پیکان وانت مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

سرهنگ قلی پور ادامه داد: در بازرسی از این خودرو مقدار 7کیلو و 200گرم موادمخدر از نوع تریاک که به شیوه ماهرانه جاسازی شده بود کشف شد و بلافاصله متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین اضافه کرد: همچنین ماموران مبارزه با موادمخدر شهرستان البرز در یک اقدام اطلاعاتی موفق شدند یک قاچاقچی موادمخدر را دستگیر و در بازرسی از منزل وی مقدار یک کیلو و 17گرم تریاک و 19گرم شیره تریاک کشف کنند.

وی بیان داشت: ماموران مبارزه با موادمخدر استان قزوین نیز حین استقرار در عوارضی شماره2 "قزوین–زنجان" به یک دستگاه پژو 206 مشکوک و در بازرسی از آن مقدار یک کیلو و 100گرم تریاک کشف و در این خصوص یک متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به همراه مواد مکشوفه تحویل مراجع قضایی شد.

مواد مخدر

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز