ثبت بیش از ۱۴۲ اختراع توسط دانشگاه سمنان در سالهای ۹۳/۹۴

۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۳:۳۸:۱۵
کد خبر: ۳۹۷۳۸۲
ثبت بیش از ۱۴۲ اختراع توسط دانشگاه سمنان در سالهای ۹۳/۹۴
رئیس دانشگاه سمنان گفت: تاکنون 142 ثبت اختراع از سوی شرکت های فناور پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان صورت گرفته است که برخی از آنها تأییدیه علمی سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران را اخذ کرده اند.

به گزارش خبرگزاری  برنا ، عباس هنربخش رئوف همچنین به فعالیت های علمی پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان هم اشاره کرد و گفت : از 210 واحد فناور پذیرش شده در این پارک ، 17 شرکت موفق به اخذ مجوز دانش بنیان شده اند.

وی افزود: از میان 65 شرکت فناور که در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان مستقر بوده اند تاکنون 35 شرکت مراحل رشد خود را طی کرده و از حمایت مرکز رشد این پارک خارج شده اند.

رئیس دانشگاه سمنان رشد چاپ کتاب را از دیگر موفقیتهای بدست آمده در دو سال گذشته عنوان کرد و گفت : خوشبختانه در این مدت بیش از 75 عنوان کتاب توسط اعضای هیات علمی این دانشگاه تالیف و ترجمه و به چاپ رسیده که رشد حدود 30 درصدی را نشان می دهد .

هنر بخش رئوف دانشجویان این دانشگاه را حدود 16 هزار نفر اعلام کرد و گفت : از این تعداد حدود 30 درصد در دوره تحصیلات تکمیلی مشغول به تحصیلند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس اسناد راهبردی وزارت متبوع و دانشگاه، در این دوره بجای افزایش کمی بیشتر ارتقاء کیفی با ساماندهی آموزش عالی مورد هدف بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز