امضاء تفاهم نامه اداره ورزش و جوانان و خیرین برای ساخت،تکمیل و تجهیز اماکن ورزشی"

۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۳:۴۴:۲۶
کد خبر: ۳۹۷۳۸۸
امضاء تفاهم نامه اداره ورزش و جوانان و خیرین برای ساخت،تکمیل و تجهیز اماکن ورزشی
پس از ساخت و سازهای کم نظیر خیرین در استان فارس این بار با همت اداره کل ورزش و جوانان فارس و پیشگامی خیرین برای نخستین بار در کشور تفاهم نامه ای برای ساخت،تکمیل وتجهیز اماکن ورزشی به امضا رسید.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس ، در این تفاهم نامه که به امضاء مدیرکل ورزش و جوانان فارس و رییس مجمع خیرین ورزش و سلامت شهرستان لارستان رسید در مرحله نخست آن در سال 95 تعمیر و مرمت استخر روباز شهر قدیم،تکمیل روشنایی شهر قدیم و تجهیز اماکن ورزشی شهرستان لارستان به دستگاه های سرمایشی و گرمایشی به صورت مشارکتی در دستور کار قرار گرفت.
مدیر کل ورزش و جوانان فارس با بیان اینکه تا کنون خیرین در فارس در زمینه ساخت و سازهای ورزشی یکی از پیشگامان کشور بوده اند و قدم های مثبتی در این زمینه برداشته اند افزود:این تفاهم نامه مشارکت خیرین در فارس را افزایش خواهد داد و آینده ای درخشان تر در زمینه ساخت و سازهای ورزشی توسط خیرین را درفارس شاهد خواهیم بود.
کامیاب ادامه داد:مجمع خیرین ورزش و تامین سلامت لارستان برای ساخت و سازهای ورزشی چشم اندازی 5 ساله تعریف کرده است که این نشان از روح بزرگ و همت والای این خیرین می باشد.
وی بیان کرد:با ساخت و سازهای ورزشی هم شور و نشاط جامعه و به خصوص جوانان بالا می رود و هم با ورزش سلامت جامعه افزایش می یابد و قطعا اجر اخروی عظیمی با دعای خیر در انتظار این خیرین عزیز خواهد بود.
وی گفت:لارستان یکی از شهرستان های بزرگ استان فارس است که اگر کمک خیرین و چشم انداز 5 ساله آنان نبود برنامه هایی که در دستور کار 5 ساله قرار گرفت زمان بسیار بیشتری نیاز داشت.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس با اشاره به سایر ساخت و سازهای خیرین در شهرستان لارستان،بیان کرد مجموعه فرهنگی، ورزشی حاج ناصر منیری با دارا بودن سالن 3 هزار نفره و با اعتبار 25 میلیارد تومان یکی از شاخص ترین ساخت و سازهای خیرین در این شهرستان می باشد که در کشور بی نظیر است و تاکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امید است تا حداکثر در مدت یک سال دیگر به بهره برداری برسد.
این مجموعه فرهنگی،ورزشی در زمینی به مساحت بیش از 5 هزار متر مربع در سه طبقه و با امکاناتی مانند سالن های متعدد ورزشی،استخر،سالن همایش،خوابگاه ،رستوران و سایر امکانات و تجهیزات مورد نیاز با استانداردهای روز دنیا توسط خیر در حال ساخت می باشد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز