فعال شدن سامانه رهگیری مرسولات پستی در شهرکرد

۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۳:۴۷:۰۹
کد خبر: ۳۹۷۳۸۹
فعال  شدن سامانه رهگیری مرسولات پستی در شهرکرد
مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری از راه اندازی و فعال شدن سامانه رهگیری مرسولات پستی در شهرکرد خبر داد.

به گزارش برنا از شهرکرد؛ حسین عنایتی ، آدرس این سامانه را (itemtracking.post.ir )اعلام کرد و افزود: با پیگیری کد رهگیری در این سامانه، عکس و شماره همراه نامه رسان توسط مشتری قابل رویت است.

به گفته وی، هم اینک مزایای رهگیری سامانه مرسولات پستی برای مردم در شهرکرد قابل استفاده است و به مروز زمان برای دیگر شهرهای استان تا پایان سال اجرا می شود.

وی، رویکرد اقتصاد مقاومتی، انضباط مالی و بهره برداری از تمام دارایی های شرکت پست، ارتقاء بخشی به کیفیت توزیع مرسولات که منجر به امنیت و آرامش اجتماعی می شود و توجه ویژه به حقوق شهروندی و ارتقاء رضایت مردم را از اولویت های اصلی فعالیت های پست استان در سال جاری عنوان کرد.

عنایتی ادامه داد: استفاده از بخش خصوصی در کسب و کارهای جدید و فضاهای جدید الکترونیکی، تعامل با شرکت شهرک های صنعتی در راستای بازار یابی و بازار رسانی تولیدات واحدهای صنعتی از دیگر برنامه های سال جاری پست است.

مدیرکل پست استان ادامه داد: بازسازی و بهینه سازی سه واحد پستی شهری در استان و راه اندازی واحدهای پستی 'فرخشهر و هفشجان' و اتصال آنها به سامانه جامع مبادله و درگاه خدمات الکترونیک از دیگر اقدامات پست استان در سالجاری است.

عنایتی تصریح کرد: سایت بازار الکترونیک در تلفن همراه هوشمند نیز در حال پیاده سازی و خرید است که تا پایان اردیبهشت ماه فعال می شود.

وی ادامه داد: سایت بازار الکترونیک در تلفن همراه هوشمند فضای مناسبی خواهد بود تا فعالان مشاغل خانگی و تولیدکنندگان استان تولیدات و محصولات خود را در این بازار معرفی و خرید و فروش اینترنتی انجام دهند.

هم اینک 350 واحد پستی در استان فعال است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز