مدیریت ورزش همگانی شهرداری مشهد خبر داد:

تشریح برنامه های ورزشی شهرداری در هفته معلم

۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۲:۲۲:۲۶
کد خبر: ۳۹۷۳۹۳
تشریح برنامه های ورزشی شهرداری در هفته معلم
مدیریت تربیت بدنی و ورزش همگانی شهرداری مشهد در آستانه روز معلم برنامه های مختلفی دارد که یکی از آن ها برگزاری جشن مربی است؛ مراسمی که قرار است طی آن برای اولین بار از معلمان ورزش مدارس مشهدتقدیر شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مدیر تربیت بدنی و ورزش همگانی شهرداری مشهد با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: این اجتماع با حضور 1500 معلم ورزش مدارس با همکاری آموزش و پرورش در سالن بهشتی برگزار می شود و طی آن از این قشر زحمتکش که کمتر به آنها پرداخته شده قدردانی می کنیم.

مجتبی مجد با اشاره به اینکه استاندار مهمان ویژه این مراسم خواهد بود از آغاز به کار جشنواره بازی های بومی و محلی هم در این هفته خبر داد و گفت:طی توافقی که با آموزش و پرورش داشتیم قرار شد در روزهای پنج شنبه مربیان خود را به مدارس اعزام کرده و 8 رشته از بازی های بومی و محلی را به دانش آموزان آموزش دهیم.

وی ادامه داد: طی این طرح 600 مربی تا پایان سال تحصیلی هر هفته به مدارس می روند و 300 هزار دانش آموزو والدین آنها را تحت پوشش برنامه های آموزشی خود قرار خواهند داد.

 مجد همچنین افزود: در راستای توجه به ورزش همگانی طرح دیگری در مدارس داریم به این صورت که 200 دانش آموز فعال مدارس مشهد در بحث ورزش را شناسایی و به یک اردوی سه روزه آموزشی می بریم .

وی متذکر شد: در این اردو آموزش های لازم به صورت رایگان به این دانش آموزان داده می شود تا در سال آینده تحصیلی مربی ورزش صبحگاهی مدارس خودشان شوند.

 مدیر اداره تربیت بدنی و ورزش همگانی شهرداری مشهد همچنین از برگزاری همایش ورزش صبحگاهی ویژه معلمان باز نشسته نیز خبر داد و اظهار داشت: در روز عید مبعث حدود هزار نفر از معلمان بازنشسته را با همکاری کانون بازنشستگان آموزش و پرورش سا ماندهی کرده ایم که در یک همایش کوه پیمایی شرکت کرده و عازم جبل النور شوند.

 

نظر شما