معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور از آزمایشگاه مرجع دامپزشکی قزوین بازدید کرد

۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۴:۱۴:۱۸
کد خبر: ۳۹۷۴۱۷
معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور از آزمایشگاه مرجع دامپزشکی قزوین بازدید کرد
سردار حیدری: آزمایشگاه مرجع دامپزشکی قزوین اهداف پدافند غیرعامل کشور را برآورده کرده و می توان آن را به عنوان پایلوت و نمونه برای کشور مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، سردار حیدری معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور به همراه معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین و مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری قزوین، صبح امروز در راس هیاتی، از آزمایشگاه مرجع کنترل کیفی موادغذایی با منشا دامی اداره کل دامپزشکی استان قزوین بازدید کردند.

در ابتدای این بازدید دکتر سید بهمن نقیبی مدیرکل دامپزشکی استان قزوین ضمن تشکر از حمایتهای ملی و استانی برای تجهیز و راه اندازی این آزمایشگاه، اهمیت تشخیص سریع بیماری های دام و طیور را در پیشگیری از شیوع بیماری و تشخیص تقلبات موادغذایی در تامین امنیت غذایی جامعه حائز اهمیت برشمرد و تاکید کرد: مسئولین و کارشناسان این اداره کل تمام سعی و تلاش خود را برای جلب اطمینان مردم و مسئولین در زمینه تامین سلامت جامعه به کار خواهند گرفت. 

سردار حیدری معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور در این بازدید با تاکید بر تخصص نیروهای آزمایشگاه مرجع کنترل کیفی موادغذایی با منشاء دامی اداره کل دامپزشکی استان قزوین گفت: این آزمایشگاه و مجموعه مسئولین و کارشناسان شاغل در آن با علاقه، تخصص و دلسوزی اهداف پدافند غیرعامل کشور را برآورده کرده و می توان آن را به عنوان پایلوت و نمونه برای کشور مطرح کرد.

سردار حیدری در بخش دیگری از صحبتهایش، اهداف پدافند غیرعامل در چنین مراکزی را کاهش آسیب پذیری جامعه و حفظ سلامت مردم مطرح کرد و یکی از اهداف پدافند غیرعامل در کشور را مصون سازی جامعه برشمرد و آزمایشگاه های این چنینی را از الزامات آن دانست و گفت: آزمایشگاه مرجع دامپزشکی قزوین در این راستا اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

ایوب رحیمی معاون سیاسی، امنیتی استانداری قزوین نیز در این بازدید گفت: امروز با دیدن این آزمایشگاه و پرسنل متخصص؛ می توانم به مردم بگویم با اطمینان کامل گوشت قرمز و سفید را مصرف کنند.

رحیمی اظهار داشت: به دلیل نظارت های دقیقی که در این آزمایشگاه انجام می شود، باید به مردم و مسئولین تبریک گفت که چنین آزمایشگاهی در استان وجود دارد و با تخصص لازم بحث امنیت غذایی را پیگیری می کند.

رحیمی ضمن تقدیر از مسئولین و پرسنل جوان و متخصص دامپزشکی قزوین، ابراز امیدواری کرد که اقدامات صورت گرفته در این آزمایشگاه در کشور اثرگذار باشد و از کلیه متخصصین در سطح کشور دعوت به عمل آورد که با آزمایشگاه مرجع کنترل کیفی موادغذایی با منشاء دامی اداره کل دامپزشکی استان قزوین همکاری نمایند.

این مقام مسئول در واپسین روز از هفته سلامت، سلامت را از ارکان اساسی جامعه بر شمرد و گفت: برنامه ریزی جامع برای سلامت جسمی و روحی و روانی از اهمیت بالایی برخوردار است و قطعا در توسعه کشور حائز اهمیت خواهد بود.

معاون استاندار قزوین در پایان تاکید کرد: در مجموعه استانداری تلاش می کنیم اعتبارات مورد نیاز برای بهبود و ادامه فعالیت های این آزمایشگاه را تامین کنیم تا برای ارائه خدمات به تمام افراد جامعه تاثیر گذار باشیم.

دامپزشکی (2)

نظر شما