معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:

ارسال ۱۳۵۹ اثر به دبیرخانه استانی جشنواره نوجوان سالم

۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۴:۵۰:۰۳
کد خبر: ۳۹۷۴۶۷
ارسال ۱۳۵۹ اثر به دبیرخانه استانی جشنواره نوجوان سالم
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان از ارسال یکهزار و 359 اثر به دبیرخانه جشنواره نوجوان سالم در سه حوزه دانش آموزی، همکاران فرهنگی و اولیاء دانش آموزان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ ماشاء الله میرزا حسینی در آیین اختتامیه جشنواره استانی  دانش آموزی نوجوان سالم  ترویج زندگی سالم جلوگیری از گرایش به رفتارهای پرخطر، پیشگیری از آسیب های اجتماعی  در راستای افزایش مهارت و سطح آگاهی دانش آموزان را از مهمترین اهداف این جشنواره برشمرد.

وی تصریح کرد: دانش آموزان ابتدایی در دو رشته نقاشی و انشاء نویسی با موضوع روش های مراقبت از خود برای اولین بار در این جشنواره شرکت کردند.

میرزا حسینی از شرکت  دانش آموزان متوسطه  در رشته های مقاله نویسی، فیلم کوتاه، عکس، نقاشی، شعر، روزنامه دیواری و وبلاگ نویسی خبر داد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان گفت:همکاران  فرهنگی نیز با ارسال طرح دررشته های  مقاله نویسی، تحقیق و خلاقیت های فنون تدریس  در این جشنواره شرکت کردند.

میرزا حسینی با اشاره به ارسال یکهزار و 359 اثر به دبیر خانه  استانی  جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم  در رشته های مختلف گفت:  گفت:  پس از انجام مراحل داوری 135 اثر از سوی هیات داوران جشنواره به عنوان آثار برتر معرفی شد.

وی از نوجوانان به عنوان مهمترین سرمایه انسانی آینده کشور نام برد و خاطر نشان کرد: پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ترویج زندگی سالم در مدارس، لازمه ایجاد  جامعه ای سالم و با نشاط در کشور است.

بر پایه این گزارش؛ آیین اختتامیه جشنواره استانی  دانش آموزی نوجوان سالم   با حضور رؤسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان، فرهنگیان و دانش آموزان برگزار شد.

شایان ذکر است؛ در مراسم اختتامیه از 110 دانش آموز و 25 معلم  برگزیده این جشنواره با اهداء تندیس و لوح تقدیر تجلیل شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز