معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:

توزیع ۴۰۰ دستگاه تست قند خون در مدارس استان کرمان

۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۴:۵۰:۱۲
کد خبر: ۳۹۷۴۶۹
توزیع ۴۰۰ دستگاه تست قند خون در مدارس استان کرمان
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان از توزیع 400 دستگاه تست قند خون در مدارس استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ ماشاء الله میرزا حسینی در همایش استانی تحرک بدنی ، غلبه بر دیابت و تغذیه سالم در مدارس با اشاره محوری مدارس در ترویج سلامت ، گفت: اگر می خواهیم جامعه ای سالم داشته باشیم باید از مدارس شروع کنیم.

وی بر انجام فعالیت های ورزشی منظم و مستمر تاکید و خاطر نشان کرد: بی تحرکی عامل بسیاری از بیماری ها و موجب چاقی و اضافه وزن در همه سنین می شود که تهدید بزرگی برای سلامت عمومی جامعه به شمار می رود.

میرزا حسینی  تاکید کرد: فعالیت مدارس نباید فقط به آموزش آکادمیک محدود شود بلکه باید با انتقال اهمیت ورزش در سلامت جسمانی و روانی دانش آموزان ، گام مثبتی در راستای نهادینه کردن ورزش در دانش آموزان بر داشته شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به همکاری مطلوب و عملکرد رضایت بخش دانشگاه علوم پزشکی استان در برگزاری برنامه های هفته سلامت، گفت: تعامل و همکاری همه دستگاه های اجرایی نقش موثری در ارتقای سطح سلامت افراد جامعه دارد.

ماشاء الله میرزا حسینی از اجرای برنامه های ویژه در مدارس استان کرمان به مناسبت  روز جهانی بهداشت و سلامت ، در طول هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه با شعار جهانی «غلبه بر دیابت» خبر داد.

وی با اشاره به نقش آموزش ، خود مراقبتی و سلامت در ارتقای سطح سلامت جامعه ، گفت:  عملی کردن اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل در حوزه سلامت ضروری است.

بر پایه این گزارش ؛ همایش استانی تحرک بدنی ، غلبه بر دیابت و تغذیه سالم در مدارس با حضور کارشناسان بهداشت و سلامت ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان ، مربیان بهداشت مدارس مروج سلامت در سالن امام حسین (ع) آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان برگزار شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز