فرمانده انتظامی خرم آباد :

دستگیری باند سارق محتویات خودرو در خرم آباد

۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۰۰:۳۰:۰۸
کد خبر: ۳۹۷۴۷۵
دستگیری باند سارق محتویات خودرو در خرم آباد
فرمانده انتظامی خرم آباد ، از دستگیری باند سارق محتویات خودرو در این شهرستان ، خبر داد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از لرستان ، سرهنگ "حسین نجفی" در تشریح این خبر گفت : پلیس خرم آباد همه تلاش خود را برای برقراری نظم  و امنیت  و نا امن کردن فضا  برای مخلان نظم به ویژه سارقان به کار گرفته و  به همین منظور  نیروهای فعالی در سطح شهر به کار گرفته ایم .

وی ادامه داد : پلیس آگاهی خرم آباد توانست سرکرده باند سارق  محتویات خودرو و اعضای این باند ، در این شهرستان را دستگیر کنند.

نجفی اظهار داشت : این باند شش نفره ، یکنفر خانم ، چهار نفر مرد و  یک مالخر هستند که سرکرده این باند ، تاکنون به 13 فقره سرقت محتویات در سطح شهرستان اعتراف کرده است .

فرمانده انتظامی خرم آباد گفت : در این خصوص  مالباختگان  نیز شناسایی  که اعضای باند دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی ،  به مراجع ذیصلاح معرفی  شدند .

164 فقره انواع سرقت در بروجرد کشف شد

 فرمانده انتظامی بروجرد ، از دستگیری 42نفر سارق و کشف 164 فقره انواع سرقت در فروردین ماه سال جاری،در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ "علیرضادلیری" در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه با سرقت و جلب رضایت مردم ، عوامل انتظامی این شهرستان در فروردین ماه سال جاری ،با رصد دقیق جرائم و همچنین استفاده از گشت های پنهان موفق به شناسایی و دستگیری 42 نفر سارق خودرو ، لوازم خودرو ، سرقت منزل و متفرقه فعالیت داشته اند ، شدند.

وی اظهار داشت : سارقان در بازجویی های اولیه ، به 164 فقره انواع سرقت شامل ، 5 دستگاه خودرو ، 8 دستگاه موتورسیکلت ، 44 فقره سرقت لوازم داخل خودرو ، 44 فقره منزل ، 9 فقره مغازه،4 فقره اماکن ،10 فقره کیف قاپی ،جیب بری و کش روزنی، 13 فقره احشام و 27 فقره سرقت متفرقه اعتراف کردند .

"دلیری " خاطر نشان کرد : مالباختگان شناسایی ، مقادیری اموال مسروقه از متهمان کشف و سارقان تحویل مراجع قضایی شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز