دکتر صادقی خبر داد؛

آمادگی کامل استان برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تربت حیدریه

۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۴:۱۴:۲۸
کد خبر: ۳۹۷۵۴۳
آمادگی کامل استان برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تربت حیدریه
با حضور رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی، جلسه ی مشترک ستاد انتخابات و هیات نظارت شورای نگهبان استان به منظور آخرین هماهنگی ها برای برگزاری دور دوم انتخابات حوزه ی انتخابیه ی تربت حیدریه، برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سید محسن صادقی در این جلسه که با حضور حجت الاسلام سید حسن شریعتی، رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان همراه بود؛ اظهار داشت: این استان نمادی از عالی ترین سطح تعامل بین هیات های اجرایی و نظارت پنجمین دوره ی انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی، در کشور است.

وی از  به سرانجام رسیدن برجام و برگزاری باشکوه انتخابات همزمان مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به عنوان  پرونده ای زرین در کارنامه دولت یازدهم یاد کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه مرحله ی اول انتخابات استان، در فضایی سالم و با حضور حداکثری مردم برگزار شد؛ گفت: میزان مشارکت در استان، دو درصد از میانگین کشور بالاتر بود.

صادقی تاکید کرد: تجربه ی برگزاری انتخابات دور نخست نشان داد که ذخیره ی دانایی مردم استان به مراتب بالاتر از چالش ها بود و نتیجه ی انتخابات نیز تایید کننده ی همین مطلب است.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی با اشاره به این که حوزه ی انتخابیه ی تربت حیدریه، زاوه و مه ولات، تنها حوزه در استان است که انتخابات دهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی در آن به دور دوم کشیده شده است؛ تصریح کرد: تلاش ما این است که همچون مرحله ی نخست، انتخابات بدون هیچگونه انتقادی در این حوزه برگزار شود.

وی از نامزدهای انتخابات در حوزه ی انتخابیه تربت حیدریه، زاوه و مه ولات خواست، ضمن رعایت رقابت سالم و قانونمند، به نتیجه حاصل از شمارش آرای مردم تکمین کنند.

صادقی با اشاره به جمعیت 240 هزار نفری واجد شرایط دراین حوزه ی انتخابیه گفت: تنها کسانی می توانند در این دوره در این حوزه اقدام به مشارکت کنند که در دور نخست نیز در همین حوزه رای داده اند و یا افرادی که در دوره ی قبل توفیق شرکت در انتخابات را نداشته اند.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با اشاره به پیش بینی 275 شعبه ی ثابت و سیار اخذ رای گفت: در دور دوم انتخابات که جمعه 10 اردیبهشت ماه برگزار می شود، از دو نامزد، داوطلبی که دارنده بیشترین آرای ماخوذه در این حوزه انتخابیه باشد؛  به خانه ی ملت راه می یابد.

وی در پایان بر لزوم آسیب شناسی برگزاری  انتخابات پنجمین دوره ی خبرگان رهبری و دهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی در استان تاکید کرد.

حجت الاسلام سید حسن شریعتی، رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان نیز ضمن مطلوب ارزیابی کردن تعامل با هیات نظارت با ستاد انتخابات و هیات های اجرایی، گفت: تا کنون 507 نماینده از دو داوطلب برای حضور در شعب اخذ رای معرفی شدند. 

گفتنی است؛ سید مسعود محولاتی دبیر ستاد انتخابات، امیر پورمهدی مسئول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات انتخابات، ناصر فخر موحدی دبیر هیأت بازرسی انتخابات و محمد حسین احمدی مسوول کمیته امنیتی و انتظامی انتخابات، علی پیروز مسوول کمیته حراست و استعلامات، روحبخش به نمایندگی از مسئول کمیته فناوری اطلاعات، مسلم ساقی مسوول کمیته آموزش و محمدرضا رجبی رئیس گروه انتخابات دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری و مسئول دبیرخانه به بیان آخرین اقدامات انجام شده برای برگزاری هر چه با شکوه تر انتخابات، پرداختند. 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز