استاندار اصفهان خبر داد:

برنامه های ابلاغی قرارگاه اقتصاد مقاومتی به اصفهان ابلاغ شد

۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۰۰:۵۲:۲۲
کد خبر: ۳۹۷۶۲۸
برنامه های ابلاغی قرارگاه  اقتصاد مقاومتی به اصفهان ابلاغ شد
استاندار اصفهان گفت: از شش ماه گذشته قرارگاه اقتصاد مقاومتی در استان اصفهان تشکیل شده است و ۱۰ برنامه‌ ابلاغی نیز در این راستا به استان‌ها ابلاغ شده است.

به گزارش برنا از اصفهان دکتررسول زرگرپور در آئین تجلیل از کارگران و کارفرمایان نمونه استان اصفهان ضمن تبریک هفته گرامی اشت کارگران و کارفرمایان با اشاره به اینکه امیدواریم با رفع مشکلات اقتصادی جایگاه کارگران به جایگاه واقعی‌شان نزدیک خواهد شد، اظهار داشت: دولت در این راستا برنامه‌ریزی منسجمی را طراحی کرده و تمام مدیران و مسئولان کشور را برای اجرای آن ملزم کرده است.

وی با تاکید بر اینکه در طول سال‌های گذشته همه دولت‌ها برای رفع مشکلات اقتصادی تمام تلاش خود را بکار گرفته‌اند، اضافه کرد: همه آن‌ها به دنبال مرتفع کردن این مشکلات بوده‌اند ولی برخی موفق و برخی مشکلات جدی‌تری را به وجود آوردند.

استاندار اصفهان مسئله اقتصاد مقاومتی را رویکرد اساسی، بسیار مهم و راهکار درازمدت و چندمنظوره کشور دانست و بیان داشت: مقاوم‌سازی اقتصاد در برابر تکانه‌های خارجی همچون انواع تحریم‌ها و خروج از رکود عمیق کشور و وارد شدن به رونق اقتصادی را دو هدف اساسی اقتصاد مقاومتی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه قرارگاه اقتصاد مقاومتی از شش ماه گذشته در استان اصفهان راه‌اندازی شده است، ابراز اشت: این قرارگاه در بُعد کشوری نیز به ریاست معاون اول رئیس جمهور تشکیل شده و ۱۰ برنامه‌ ابلاغی را برای استان‌ها صادر کرده است و هر ماه از استان‌ها در خصوص اجرای برنامه‌ها گزارش عملکرد دریافت می‌کند.


 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز