به مناسبت روز زمین پاک و همزمان با رویش لاله ها :

دشت شقایق اخترآباد میزبان اعضای کارگروه امور بانوان شهرستان ملارد

۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۰۶:۵۷:۰۱
کد خبر: ۳۹۷۶۳۱
دشت شقایق اخترآباد میزبان اعضای کارگروه امور بانوان شهرستان ملارد
اعضای کارگروه امور بانوان بهمراه شاهقلیان معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ملارد در دشت پهناور از لاله های سرخ این شهرستان حضور یافتند.
به گزارش  خبر گزاری برنا در غرب تهران، ، به مناسبت روز زمین پاک و همزمان با رویش لاله های وحشی در دشت شقایق دهستان اخترآباد شهرستان ملارد، شاهقلیان معاون سیاسی انتظامی فرمانداری به همراه انصاری بخشدارصفادشت، مرادی رئیس اداره بازرسی فرمانداری واعضای کارگروه امور بانوان در دشت پهناور از لاله های سرخ این شهرستان حضور یافتند.

در این سفر نیمروزه، اعضای کارگروه امور بانوان شهرستان ملارد با مشارکت تعدادی از اعضای انجمن دوستداران محیط زیست شهرستان به منظور فرهنگ سازی و حفاظت از محیط زیست ، در اقدامی قابل تقدیر و به صورت خود جوش زباله های ریخته شده در این دشت را جمع آوری کردند.

گفتنی است دشت شقایق شهرستان ملارد در ۳۵ کیلومتری غرب ملارد، جلوه ای از طبیعت بکر و زیبای استان تهران است که در بهار جمع کثیری از علاقه مندان و گردشگران را به سمت خود می کشد. این دشت در دامنه کوه های روستای اخترآباد شهرستان ملارد است که از کیلومتر ها دورتر سرخی آن چشم هر بیننده ای را غرق زیبایی های خود می کند. در این منطقه علاوه بر دشت شقایق بیش از ۳۰ رشته قنات جاری و بیش از۲۰ اثر تاریخی فرهنگی وجود دارد.

 

نظر شما