خدابخش محمدزاده پودینه اظهار کرد:

سازمان مدیریت برنامه ریزی به تعهد خود در قبال ورودی شهرقدس عمل کند/هنوز مشکلاتی در خصوص کیفیت آب شرب و فاضلاب شهرستان وجود دارد

۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۰۷:۱۴:۴۶
کد خبر: ۳۹۷۶۳۳
سازمان مدیریت برنامه ریزی به تعهد خود در قبال ورودی شهرقدس عمل کند/هنوز مشکلاتی در خصوص کیفیت آب شرب و فاضلاب شهرستان وجود دارد
رئیس شورای اسلامی شهرقدس با اشاره به نارضایتی شهروندان قدس از روند اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح این شهرستان، گفت: سازمان مدیریت برنامه ریزی به تعهد خود در قبال ورودی شهرقدس عمل کند و به این پروژه تخصیص اعتبار دهد.

به گزارش خبر گزاری برنا در غرب تهران، خدابخش محمدزاده پودینه در جلسه رسمی 243 شورای اسلامی شهرقدس که با حضور شهردار منطقه 21 تهران، مسئول سازمان مهندسی عمران شهر تهران، مشاوران پروژه های تقاطع کاروانسرای سنگی و ورودی شهرقدس و اعضای شورای اسلامی شهرقدس ، شهردار قدس ، معاون عمرانی و رئیس اداره آب و فاضلاب شهرقدس برگزار شد، گفت: علیرغم سفر ریاست جمهوری به شهرستان قدس و قول مساعد برای تخصیص اعتبار به پروژه تقاطع غیرهمسطح این شهرستان تاکنون بنا بر مسندات اداره راه و شهرسازی حتی یک ریال اعتبار به این پروژه تخصیص داده نشده است.

وی افزود: در همین راستا از مسئولان مربوطه بویژه سازمان مدیریت برنامه ریزی که وظیفه تخصیص اعتبار به پروژه ها را برعهده دارد تقاضا می کنیم که به تعهدات خود در قبال شهروندان شهرقدس عمل کنند و با مساعدت در زمینه تخصیص هرچه سریعتر اعتبار این مشکل شهر را مرتفع نمایند.

محمد زاده پودینه اظهار داشت: بنا بر گفته های شهردار منطقه 21 شهر تهران پروژه تقاطع کاروانسرای سنگی تا شهریور ماه به بهره برداری می رسد و از آن پس مشکلات شهرقدس افزایش خواهد یافت.

رئیس شورای اسلامی شهرقدس عنوان کرد: شورا و شهرداری قدس انتظار داشتند با تکمیل پروژه های تقاطع کاروانسرای سنگی و ورودی شهر، شهروندان در کوتاهترین زمان و فاصله به بزرگراه وارد شوند که متاسفانه مشاورین اعلام کردند بنا بر مطالعات صورت گرفته اکنون این امکان وجود ندارد و ممکن است پس از پایان پروژه اصلاحیه ای صورت گیرد.

وی اضافه کرد: البته شورا و شهرداری قدس در بحث تملک سه پلاکی که معارض پروژه تقاطع کاروانسرای سنگی است با قید فوریت اقدام خواهند کرد.

محمدزاده پودینه همچنین از حضور ریاست اداره آب و فاضلاب شهرستان قدس در جلسه شورا تقدیر کرد و گفت: خوشبختانه آبفای شهرستان علیرغم خارج شدن برخی از چاه های تامین آب شرب شهرستان توانسته اند در تابستان مشکل کمبود آب شرب را ساماندهی نمایند.

وی افزود: البته هنوز مشکلاتی در خصوص کیفیت آب شرب و فاضلاب شهرستان وجود دارد که امید است با همت و تلاش پرسنل زحمتکش آبفا این مشکلات نیز در اسرع وقت برطرف شود.

در ادامه نشست شهردار منطقه 21 شهر تهران گفت: شهرداری منطقه 21 از شهریور سال گذشته تقاطع های بزرگاره فتح( گلها و ایران خودرو) را آغاز کرده  و با انجام سریع تمام فعالیت های عمرانی تا پایان خرداد ماه سالجاری این پروژه ها به بهره برداری خواهند رسید.

جمال بافرانی افزود: همچنین تقاطع بزرگراه لشگری نیز تا چند روز آینده با بودجه 40 میلیارد تومانی آغاز خواهد شد و با اختیار تام که شهردار تهران به اینجانب داده تلاش می کنم که این پروژه عظیم تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

وی اظهار داشت: ما در بحث جابه جایی خط لوله گاز با شهرداری قدس برای ادامه روند احداث تقاطع همسطح هکاری لازم را داشتیم و همچنین در طرح تعریض و افزایش ارتفاع زیرگذر اسماعیل آباد همکاری کردیم و انتظار داریم که شهرداری شهرقدس نیز با ما همکاری کند.

وی عنوان کرد: در مسیر احداث تقاطع کاروانسرای سنگی سه ملک که تحت تملک شهرقدس هستند وجود دارند که از شهرداری قدس تقاضا داریم در اسرع وقت در خصوص تملک این سه پلاک اقدام کنند و همچنین انتظار می رود در بحث تملک 45 مغازه ایی که در شمال شهرقدس هستند و چهره نازیبایی به این پروژه می دهند با ما همراه باشند.

شهردار منطقه 21 تهران ادامه داد: در خصوص تملک 45 ملکی که در شمال شهرقدس قرار دارند، شهرداری تهران به دلیل کمبود بودجه و نقدینگی قصد تملک نداشت و نظرش بر این بود که شهرقدس باید این کار را انجام دهد که بنده مخالفت کردم.

شهردار منطقه 21 تهران افزود: با پیگیری های ما مصوب شد که خود شهرداری تهران این مغازه های را تملک کند که تعدادی از آن ها انجام شده و مابقی نیز در حال مذاکره است و ما فقط از شورا و شهرداری قدس در این بخش تقاضای حمایت معنوی داریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز