معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان:

نقش رسانه ها در پیشگیری از وقوع جرم بی بدیل است

۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۰۹:۲۸:۴۴
کد خبر: ۳۹۷۷۰۳
نقش رسانه ها در پیشگیری از وقوع جرم بی بدیل است
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت: رسانه ها بازوی توانمند دستگاه قضایی در عرصه بسط و گسترش عدالت در جامعه هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد باقر اسلامی در نشست هم اندیشی جمعی از قضات شهر کرمان با کارشناسان صاحب نظر در عرصه فیلم و مستند، افزود: رسانه های جمعی می توانند با اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در پیشگیری از جرائم گام های موثری بردارند .

این مقام قضائی با تأکید بر امر پیشگیری از وقوع جرم گفت : ورود رسانه ها در مسئله پیشگیری از وقوع جرم می تواند اثر بخشی تلاش های متولیان این امر را چند برابر نماید.

وی تصریح کرد : در راستای ساخت برنامه های تلویزیونی اثر بخش و کار آمد و همچنین باز خورد گیری تهیه برنامه اشاره، کارگروه های تخصصی مرتبط با حوزه کاری هر یک از کارشناسان برنامه اعم از موضوعات خانواده، کیفری، حقوقی و... تشکیل شده و هم اکنون مشغول فعالیت می باشد.

اسلامی ضمن تقدیر از کارشناسان برنامه تلویزیونی اشاره به جهت حسن همکاری و تعامل با معاونت اجتماعی،اظهار داشت: عوامل تولید و پخش برنامه اشاره نیز در زمینه ارتقاء آگاهی های عمومی و حساس سازی جامعه نسبت به مقوله پیشگیری از جرم تلاش نمودند و ما رسانه ها را بازوی توانمند دستگاه قضایی در عرصه بسط و گسترش عدالت در جامعه می دانیم.

شایان ذکر است نخستین نشست هم اندیشی تولید و پخش برنامه های پیشگیرانه در سال جاری با هدف همفکری و ارائه نظرات پیرامون موضوعات برنامه اشاره ، اولویت ها و همچنین نحوه و چگونگی تولید و پخش برنامه اشاره با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان و جمعی از قضات و کارشناسان صاحب نظر ان عرصه فیلم و مستند در محل معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کرمان برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز