مدیرعامل نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان خبر داد

اجرای ۳۷پروژه نوسازی در شهرموزه اصفهان

۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۰:۴۷:۵۴
کد خبر: ۳۹۷۷۶۷
اجرای ۳۷پروژه نوسازی در شهرموزه اصفهان
مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان گفت: در سال جاری 37 پروژه از سوی سازمان نوسازی در محدوده شهر موزه اصفهان اجرا می شود.

به گزارش برنا از اصفهان حسین جعفری اظهارکرد: در میدان جلوخان مسجد جامع - پیرامون میدان امام علی(ع) بیش از 10 پروژه در دست اجرا است که با همکاری شهرداری و شهروندان عملیات اجرایی میدان جلوخان مسجد جامع تا پایان سال جاری به پایان می رسد.

وی به دیگر پروژه های سازمان در سال جاری اشاره کرد و ادامه داد: پیاده روهای چهارباغ عباسی امسال بازسازی می شود و عملیات سنگفرش خیابان های سپه و حافظ نیز تا پایان سال انجام می شود.

 مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه اصفهان دارای بزرگترین پیاده روهای گردشگری به طول 23 کیلومتر است، اضافه کرد: خیابان ها و معابر منتهی به میدان امام(ره) در سال جاری احیا می شود.   

جعفری از تکمیل  سنگفرش بخش اصلی میدان امام خمینی (ره) در 6 ماه اول سال جاری  خبر داد و گفت: احیای بافت پیرامون حرم حضرت زینب (س) نیز از دیگر پروژه های سال جاری سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان به شمار می رود.

وی با اشاره به اینکه در محدوده 32 هکتاری میدان امام علی(ع) بیش از 54 اثر تاریخی باید بازسازی شود، خاطرنشان کرد: بیش از 300 خانه تاریخی شناسایی شده است که بخشی از این خانه ها برای کاربری گردشگری در حال بازسازی است و بخشی دیگر توسط بخش خصوصی احیا می شود.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان تصریح کرد: ساماندهی بیش از 10 بازار نیز در دستور کار امسال سازمان نوسازی قرار دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز