مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل:

رشته ورزشی بسکتبال در اردبیل پیشرفت مناسبی نداشته است

۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۱:۰۸:۰۹
کد خبر: ۳۹۷۷۸۷
رشته ورزشی بسکتبال در اردبیل پیشرفت مناسبی نداشته است
ایوب بهتاج:رشته ورزشی بسکتبال در استان اردبیل رشد مناسبی نداشته که نبود اسپانسر و تیم باشگاهی از اصلی‌ترین دلایل این موضوع است.

به گزارش برنا،ایوب بهتاج در جلسه مجمع انتخاباتی هیئت بسکتبال استان اردبیل که در سال کنفرانس رضازاده اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: ورزش بسکتبال در استان اردبیل در چند سال گذشته با افت مواجه بوده که ظرفیت‌ها و استعدادهای بالای رشته ورزشی بسکتبال در استان اردبیل به خوبی مورد استفاده قرار نگرفته است.

وی گفت: شهرستان‌های استان اردبیل نیز در رشته ورزشی بسکتبال فعالیت مناسبی دارند که از جمله این شهرستان‌های می‌توان به شهرستان خلخال اشاره کرد که به دلیل پیشرفت خوب رشته ورزشی بسکتبال در خلخال، این شهرستان به خانه بسکتبال مجهز شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: استان اردبیل بازیکنان خوبی در رشته ورزشی بسکتبال در خارج از استان اردبیل دارد که دلیل این موضوع عدم تیم مناسب بسکتبال در رده باشگاهی است که به همراه نبود اسپانسر مالی رشته ورزشی بسکتبال در استان اردبیل پیشرفت مناسبی نداشته است.

بهتاج تصریح کرد: متأسفانه اعتبارات دولتی بسیار ناچیز بوده و با این اعتبارات نمی‌توان تیم‌داری حرفه‌ای را عهده‌دار شد که باید هیئت بسکتبال استان اردبیل به دنبال جذب اسپانسر مالی به منظور پیشبرد اهداف خود در بخش همگانی و قهرمانی باشد.

وی بیان کرد: بازیکنان استان اردبیل از لحاظ فیزیکی دارای قد مناسبی برای رشته ورزشی بسکتبال هستند که امیدواریم با شروع به کار هیئت جدید استعدادیابی بسکتبال در استان اردبیل با تعامل اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل به خوبی انجام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز