رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال:

اعتبارات ناچیز توجه به جوانان را در گرداب بی‌توجهی قرار داده است

۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۱:۵۴:۳۴
کد خبر: ۳۹۷۸۲۶
اعتبارات ناچیز توجه به جوانان را در گرداب بی‌توجهی قرار داده است
سید ناصر میرمرسلی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان خلخال ضمن تبریک هفته جوان اظهار کرد: اعتبارات تخصیصی ناچیز به حوزه ورزش و جوانان خلخال توجه به جوانان را در گرداب بی‌توجهی قرار داده است.

به گزارش برنا،وی با اظهار به اینکه اعتبارات این شهرستان در حوزه ورزش وجوانان کافی نبوده و اجرای برنامه‌های فرهنگی، آموزشی، تفریحی و ورزشی و سایر امور نیازمند اعتبار است از وضعیت ناعادلانه توزیع اعتبارات در حوزه ورزش وجوانان در استان اردبیل گله‌مندی کرد.

میرمرسلی با اشاره به اینکه نسل جوان هر جامعه نسل پویا، برای ورود به حوزه علم‌آموزی، پژوهش، تولید و خدمات و عرصه‌های فکری و اداری است، گفت: متاسفانه کمبود اعتبارات پای جوانان را بسته و مشکلات آنان برجای مانده است.

وی گفت: کارگروه آسیب‌های اجتماعی در اداره ورزش وجوانان تشکیل یافته و این کارگروه همچنان با جذب جوانان به حوزه ورزش و برنامه‌های فرهنگی در جهت دور نگه داشتن جوانان از آسیب قدم‌هایی را برداشته که کافی نیست و نیازمند توجه و گسترش فعالیت‌ها با تعامل سایر ادارات شهرستان است.

رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال گفت: در بحث جوانان با توجه به مسئولان محوله ما با حضور کارشناسان ادارات بحث‌های اولیه‌ در خصوص اشتغال، ازدواج و سایر امورات و خدمات‌دهی به آنان از سوی ادارات شهرستان را بررسی می‌کنند و نتیجه فکر جمعی این کارگروه که دبیرخانه آن در اداره ورزش است به فرمانداری شهرستان جهت برگزاری جلسه تصمیم‌گیری ارسال خواهد شد.

در این جلسه جابر قربانزاده معاون فرماندار خلخال نیز بر لزوم توجه به جوانان در عرصه‌های مختلف تاکید کرد.

قربانزاده اصلی‌ترین وظیفه کارگروه سازماندهی امور جوانان را رسیدگی به مشکلات جوانان در رحوزه شهرستان خلخال دانست و گفت: در حال حاضر اولویت اصلی جوانان در شهرستان، مشکل بیکاری است که امیدواریم مسئولان شهرستان زیرساخت‌های لازم برای وارد شدن جوانان به عرصه کار را فراهم کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خلخال نیز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان خلخال بیان کرد: در عصر کنونی بیشترین آسیب و هدف در جامعه که در معرض مشکلات مختلف هستند جوانان هستند و باید با برنامه‌ریزی و کار دقیق این قشر را حمایت کرد.

حجت‌الاسلام عبدالاحد بابایی گفت: در حوزه جوانان از سنین کودک تا نوجوان و جوانان اداره جمعیت هلال احمر با برگزاری دوره‌های مختلف امداد و نجات اقدام به آموزش و جوانان و آماده سازی آنان برای مقابله با حوادث کرده است.

 
 
 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز