آغاز اجرای آزمایشی طرح «مسافرت های ارزان قیمت جوانان» از این هفته؛

جوانان مشهدی، ارزان سفر می کنند

۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۱:۱۶:۲۴
کد خبر: ۳۹۷۹۲۰
جوانان مشهدی، ارزان سفر می کنند
طرح فرهنگی اجتماعی «مسافرت های ارزان قیمت جوانان» از این هفته با سفر یک روزه جوانان به منطقه گردشگری توس آغاز می شود.

طراح و مسئول پروژه اجتماعی فیروزه ای ها در گفتگو با خبرنگار برنا در شهد گفت: مسافرت های ارزان قیمت جوانان، یکی از طرح های پروژه فیروزه ای هاست که تلاش می کند بهترین تسهیلات برای سفرهای فرهنگی و پژوهشی جوانان مشهدی را فراهم آورد.

مصطفی توفیقی برنامه «مسافران توس» را نخستین گام در اجرای آزمایشی این طرح دانست و افزود: در این برنامه، مدیریت ایده پردازی و نوآوری گروه مشاوران جوان با همکاری شهرداری منطقه 12 مشهد، جوانان مشهدی را با کمترین هزینه به تور گردشگری منطقه توس می برد تا ضمن بازدید از آرامگاه فردوسی، بقعه هارونیه، موزه آیین های پهلوانی و دیگر جاذبه های این منطقه، به ایده پردازی در حوزه بهسازی این بافت فرهنگی تاریخی بپردازند و در مسابقه عکس و ایده این برنامه نیز مشارکت کنند.

پروژه «فیروزه ای ها»، یکی از برنامه های گسترده شهرداری مشهد در حوزه افزایش مشارکت های اجتماعی جوانان است که در قالب سه طرح همدلی، اردوهای جهاداجتماعی و مسافرت های ارزان قیمت انجام می شود.

هدف از اجرای طرح «همدلی»، افزایش مشارکت های اجتماعی در فضای شهری برای بهبود امنیت روانی و اجتماعی جامعه شهری است. «اردوهای جهاد اجتماعی جوانان» تلاش دارد جوانان را در قالب برنامه های اردویی بهسازی محیط زیست و میراث فرهنگی، در برنامه های مدیریت شهری مشارکت دهد و «مسافرت های ارزان قیمت» بستری برای افزایش مشارکتهای پژوهشی و اجتماعی جوانان در امور شهری است که از طریق ایجاد تسهیلات سفر ارزان قیمت فراهم آمده است.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و مشارکت در این برنامه ها می توانند به نشانی www.ideshahr.ir  مراجعه کنند و یا با شماره 38487062 داخلی 213  تماس بگیرند.

 

 

نظر شما