فرمانده انتظامی خرم آباد :

دستگیری باند سارق در خرم آباد

۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۰۰:۰۸:۵۶
کد خبر: ۳۹۸۰۰۳
دستگیری باند سارق در خرم آباد
فرمانده انتظامی خرم آباد ، از دستگیری باند سه نفره سارق منزل و محتویات خودرو در خرم آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از لرستان ، سرهنگ "حسین نجفی" در تشریح این خبر گفت: در پی چندین فقره  انواع سرقت در خرم آباد ، ماموران این فرماندهی موضوع را بصورت ویژه در دستور کار خود قرار داداند.

 وی افزود : ماموران با کارهای اطلاعاتی و پلیسی سه نفر اعضای این باند را شناسایی و دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی خرم آباد اظهار داشت : سارقان که با همدستی چند نفر دیگر با روش های متقلبانه از شهروندان خرم آبادی و استان های همجوار  نیز کلاهبرداری می کردند ، به جرم خود اعتراف و تا کنون 25 فقره سرقت و کلاهبرداری از آنان کشف شده است.  

نجفی با اشاره به اینکه از سارقان یک دستگاه سواری پژو نیز توقیف شده است ، به شهروندان توصیه کرد : به هشدارهای پلیس توجه جدی نموده و با نصب تجهیزات ایمنی و بازدارنده  ، ضریب ایمنی اموال خود را بالا ببرند.  

توقیف دو خودرو با بیش از 42 میلیون خلافی در دورود

فرمانده انتظامی شهرستان دورود ، از توقیف دو دستگاه سواری سمند و پراید با 42 میلیون و 700 هزار ریال خلافی پرداخت نشده خبر داد.

سرهنگ "هدایت الله حسنوند" گفت: ماموران پلیس راهور دورود حین گشت در سطح شهر ، دو دستگاه سواری سمند و پراید را توقیف کردند.

وی ادامه  داد:با بررسی های به عمل آمده مشخص شد ،خودروهای مذکور  دارای 42میلیون و700هزار ریال خلافی پرداخت نشده می باشند که روانه پارکینگ شدند.

 حسنوند گفت : برخورد با رانندگان متخلف با آلودگی صوتی ،سرعت غیر مجاز،تخلفات حادثه ساز و ...  که باعث بهم خوردن نظم ترافیکی می شوند ، در دستور کار پلیس این شهرستان می باشد.

 

نظر شما