در پیام تبریک رئیس کل دادگستری استان کرمان به مناسبت روز شوراها عنوان شد:

شوراها با دارا بودن ماهیتی مردمی نقش بسزایی در تداوم و پیشرفت حرکت رو به رشد این نظام الهی و مردمی دارند

۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۵:۴۸:۵۷
کد خبر: ۳۹۸۰۴۰
شوراها با دارا بودن ماهیتی مردمی نقش بسزایی در  تداوم و پیشرفت حرکت رو به رشد این نظام الهی و مردمی دارند
نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان طی پیامی 9اردیبهشت روز شوراها را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ یدا... موحد در این پیام آورده است: با فرمان تاریخی امام (ره) در نهم اردیبهشت ماه 1359مبنی بر تشکیل شوراهای محلی در شهرها و روستاها و سپردن امورات مردم به خود آنان، سرفصلی جدید در بالابردن سطح مشارکت عمومی در اداره امور جامعه توسط مردم و نمود عینی از مردم سالاری دینی به منصه ظهور گذاشته شد.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان یکی از مسائل مهم و ارزشمند در گستره زندگی اجتماعی، تعامل، همفکری و مشورت دانست و افزود: دین مبین اسلام به عنوان مکتبی جامع و همه‌جانبه‌نگر به تمام ابعاد وجودی و نیازهای انسان توجه کرده است و به لحاظ جامعیت، بالندگی، سعادت‌بخشی و پویایی که در قوانین و آموزه‌های خود دارد، به همفکری و مشورت توجه ویژه‌ای نموده و اهمیت، جایگاه و فواید آن را گوشزد نموده است.

 

موحد گفت: بی شک همراهی، حضور و مشارکت گسترده مردم یکی از پایه های اصلی تحقق انقلاب اسلامی و عاملی اساسی در استمرار آن بوده است.

وی ابراز داشت: شوراها با دارا بودن ماهیتی مردمی و نشأت گرفته از آرای مردم ، می توانند نقش بسزایی در  تداوم و پیشرفت حرکت رو به رشد این نظام الهی و مردمی داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز