چاوشی گفت:‌

فرمانداری ها موظفند اقدامات شبهه انگیز را مرتفع کنند

۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۲۳:۴۰:۲۵
کد خبر: ۳۹۸۰۴۶
فرمانداری ها موظفند اقدامات شبهه انگیز را مرتفع کنند
جلسه ستاد انتخابات استان تهران به ریاست سیدشهاب الدین چاوشی،رییس ستاد انتخابات استان با موضوع بررسی آخرین وضعیت آمادگی برگزاری مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابیه استان تهران برگزار شد
به گزارش خبر گزاری برنا در تهران،در این نشست هریک از روسای کمیته های ستاد انتخابات استان به ارایه گزارش هایی در حوزه های مختلف امنیتی،مالی و پشتیبانی،بازرسی،فناوری اطلاعات،حقوقی،اطلاع رسانی،و سایر موضوعات پرداختند.

در ادامه چاوشی،رییس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه تلاش های انجام شده تا کنون برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در سه حوزه انتخابیه استان تهران قابل تحسین است گفت:‌ نظارت بر حسن اجرای انتخابات قوی تر از مرحله نخست انجام می شود و امیدواریم شاهد حضور حداکثری مردم در این دوره از انتخابات نیز باشیم.

معاون استاندار تهران با تاکید براینکه دقت نظرات شبهات را برطرف می کند تصریح کرد:‌ فرمانداری ها موظفند هر اقدامی که برای ناظران برگزاری انتخابات،بازرسان،کاندیداها و هواداران شبهه انگیز باشد رفع کنند.

وی عنوان کرد: تمهیدات کامل برای برگزاری انتخابات در روز جمعه 10 اردیبهشت ماه اتخاذ شده است و تا زمان حضور رای دهندگان درشعبات کار رای گیری ادامه خواهد یافت.

چاوشی با بیان اینکه اخذ رای در سه حوزه انتخابیه استان تهران همچون مرحله نخست با استفاده از دستگاه احراز هویت انجام می شود گفت:‌استفاده از دستگاه احراز هویت اقدامی پیشگیرانه است که در صورت تخلف افراد به راحتی قابل شناسایی هستند.

وی ادامه داد:‌ هر فرد می تواند تنها یک رای ارایه دهد و دستگاه احراز هویت به راحتی افرادی که برای رای دوباره مراجعه می کنند شناسایی می کند و شناسنامه های جعلی نیز بلافاصله به دستگاه قضایی گزارش می شود.

چاوشی گفت:‌از ستاد امنیت انتخابات می خواهیم که تا پایان اعلام نتیجه آرای سه حوزه فعال باشند و پس از اعلام نتایج نیز امنیت شهرستان ها مراقبت خواهد شد.

در ادامه نشست،محمدرضا یوسفی،دبیر ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به اینکه یک میلیون و 625هزار نفر واجد شرایط رای دادن برای مرحله دوم انتخابات در سه حوزه انتخابیه استان تهران وجود دارد گفت:‌یک میلیون و 400 هزار تعرفه در سه حوزه انتخابیه رباط کریم و بهارستان، دماوند و فیروزکوه، شهریار، قدس و ملارد توزیع شده است گفت:‌ تمهیدات نظارتی به خوبی پیش بینی شده است و هیچ گونه نگرانی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات وجود ندارد.

وی افزود:‌ ادارات سیاسی شهرستان های مرحله دوم انتخابات رصد شده و کم و کاستی ها ارزیابی و مرتفع شده اند.

دبیر ستاد انتخابات استان تهران گفت:‌اعضای بازرسی و نظارت،نمایندگان شورای نگهبان و نماینده فرماندار در هر فرمانداری حضور دارند و صیانت از آرا در روز جمعه با دقت کامل انجام خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز