اکثر بازیکنان غایب تیم فوتبال مس کرمان در بازی با نفت مصدوم بودند

۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۵:۵۹:۳۳
کد خبر: ۳۹۸۰۴۹
اکثر بازیکنان غایب تیم فوتبال مس کرمان در بازی با نفت مصدوم بودند
پس از شکست تیم فوتبال مس کرمان برابر نفت آبادان که البته موجب ناراحتی به حق و انتقادات بسیاری از هواداران و کارشناسان فوتبال شد، در رابطه با عدم حضور برخی از بازیکنان مس نیز صحبت‌هایی مطرح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ در این باره لازم به توضیح است که اکثر بازیکنان غایب مس در این بازی با مشکل مصدومیت رنج می‌بردند. به غیر از زینال‌خیری که به دلیل دریافت کارت زرد دوم در بازی قبل اخراج گردید و از این بازی محروم بود، کورش ملکی به دلیل تداوم کارهای درمانی کمر خود به تهران سفر کرده بود.

عبدالله حسینی نیز به دلیل مصدومیت با لباس شخصی برای دیدن بازی به ورزشگاه آمد و نامش در لیست مس وجود نداشت. همچنین میلاد پورصف‌شکن و محمد مختاری نیز طی روزهای گذشته از مشکل مصدومیت رنج می‌بردند که همین اجازه نداد از ابتدا در ترکب تیم مس قرار گیرند.

احسان پورشیخعلی نیز با همین مشکل مواجه بود و او در تمرینات پیش از بازی برابر تیم اراک دچار مصدومیت شد. حسین حیدری نیز با همین مشکل از ترکیب تیم کنار گذاشته شده بود.

البته مس در بازی بعدی خود با کاهش تعداد مصدومان مواجه خواهد شد و بسیاری از این نفرات به بازی بعد تیم خواهند رسید تا دست کادر فنی نیز برای استفاده‌ی بیشتر از آن‌ها باز باشد.

 

نظر شما