موسوی لاری: با بد اخلاقی و تهمت زدن نمی توان کشور را اداره کرد

۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۲۱:۱۰:۲۸
کد خبر: ۳۹۸۰۸۸
موسوی لاری: با بد اخلاقی و تهمت زدن نمی توان کشور را اداره کرد
وزیر کشور دولت اصلاحات گفت: با برچسب زدن، بداخلاقی و تهمت زدن نمی توان کشور را اداره کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام- حجت الاسلام والمسلمین عبدالواحد موسوی لاری عصر چهارشنبه در همایش بزرگ اصلاح طلبان شهرسرابله اظهار کرد: نمی توان با تخریب، بداخلاقی و تهمت زدن بخش های از جامعه را از فعالیت باز داشت که این به نفع کشور نیست.
وی افزود: کشور نیاز به امید، آرامش، شادابی و ایجاد نشاط جوانان دارد که باید با میدان دادن به عاشقان خدمت به کشور و سربلندی نظام مسیر خدمتگزاری به آنان را باز کرد.
عضو مجمع روحانیون مبارز کشور تاکید کرد: نباید جوانان و دلسوزان کشور و نظام را از خدمت رسانی محروم کرد، باید شرایطی فراهم شود که جوانان ما بفهمند که مدیران آینده جامعه هستند.
وزیر کشور دولت اصلاحات با اشاره به شعار اصلاح اطلبان گفت: وقتی که در شورای عالی اصلاحات بحث شعار برای انتخابات مجلس دهم مطرح شد همه نیروهای این جریان سیاسی جمع شدند و سه عنوان امید، آرامش و رونق اقتصادی را انتخاب کردند که اولویت اصلی جریان اصلاح طلبی برای پیشرفت و رشد کشور است.
موسوی لاری افزود: باورم این است که اگر دولت در راستای خدمت رسانی گام بردارد نیاز به وجود مجلس همراه و همگام دارد که به طور قطع با همفکری و هم افزایی این دو نهاد مهم بسیاری از مشکلات و نشدنی ها امکان تحقق خواهد یافت.
وی بیان کرد: ملت باید بداند با امید به خداوند متعال و همت و عزم بالای جوانان و فرزندان غیور آینده خودش را ترسیم خواهد کرد.
وزیر کشور دولت اصلاحات با طرح پرسش هایی افزود: چرا نباید مردم احساس کنند که فضای آینده متعلق به آنان است و با امید گام های بلندی برای آبادانی کشور بردارند.
موسوی لاری اظهار کرد: زمانی امید ایجاد می شود که مردم احساس کنند که در سرنوشت خود موثر هستند، چرا باید به گونه ای رفتار شود که عده زیادی از فرزندان علاقه مند به نظام به بهانه های مختلف رد صلاحیت شوند.
وی ادامه داد: چرا نباید برای کسانی که خدمت می کنند عرصه و فضای آزاد وجود نداشته باشد و به یک عده بگویند که با حمایت و هدایت به مقصد می رسید و به عده دیگر بگویند راه برای شما باز نیست.
وی تاکید کرد: افراط گرایان جز خودشان هیچ کس را بر حق نمی دانند، زیرا جامعه ما جامعه ای متکثر است که تنوع سلیقه ها و برداشت های مختلفی دارد.
موسوی لاری افزود: وقتی که همه قانون اساسی، نظام، رهبری و دولت را قبول دارند چرا عده ای کوشش می کنند اکثریتی از جامعه را حذف کنند.
وی افزود: همه ما باید با اخلاص تمام زیر چتر قانون اساسی خدمت کنیم و با افراط و پرخاشگری به هیچ جا نمی رسیم.
وی بیان کرد: آرامش در گفتار و عمل و روش یکی از شعارهای اصلاح طلبان است، جریانی که از بنیانگذاران اصلی جمهوری اسلامی و وفاداران به کشور هستند.
وزیر کشور دولت اصلاحات خطاب به مخالفان این جریان گفت: اجازه دهید دیدگاه و سلیقه های مختلف مطرح و عرضه شود و داوری مردم را بپذیرید، مردم ما همه بالغ و رشید هستند و می دانند باید چکار کنند.
وی ادامه داد: ما منادی آرامش هستیم و اعتقاد داریم که جامعه با تضارب آرا و افکار باید اداره و مدیریت شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز