استاندار اصفهان:

کاهش ۳۰درصدی نرخ تورم در دولت تدبیر و امید

۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۰۰:۲۳:۵۴
کد خبر: ۳۹۸۱۲۴
کاهش ۳۰درصدی نرخ تورم در دولت تدبیر و امید

استاندار اصفهان گفت:دولت تدبیر و امید با اتخاذ برنامه های اقتصادی مختلف، تورم 45 درصدی را به 15 درصد رساند.

به گزارش برنا از اصفهان ، دکتررسول زرگرپور  در مراسم تجلیل از کارگران گروه صنعتی انتخاب افزود: امیدواریم تا پایان سال 95 تورم تک رقمی شود و بتوانیم از رکود چند دهه اخیر خارج شویم.

 روابط عمومی استانداری اصفهانوی گفت: مقام معظم رهبری سال 95 را به نام 'سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل' نامگذاری کردند و دولت نیز برای تحقق این مهم برنامه هایی را تدوین کرده است.

زرگرپور گفت: تشکیل قرارگاه فرماندهی اقتصاد مقاومتی به ریاست معاون اول رئیس جمهوری، تصویب و ابلاغ 12 برنامه اساسی در شورای عالی اقتصاد و تدوین و نهایی شدن حدود 250 فعالیت اساسی از جمله این فعالیت هاست.

وی با اشاره به ظرفیت صنعتی اصفهان و جایگاه اول این استان در بین استان های صنعتی کشور گفت: مدیریت استان برای رفع مشکلات صنعت با تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولیدی و ایجاد بسته های حمایتی از صنعتگران توانسته است، بخشی از مشکلات این بخش را مرتفع کند.

استاندار اصفهان گفت: امیدواریم در سال جدید با رویکرد اقتصاد مقاومتی بتوانیم بطور کامل از رکود خارج شویم و به رونق اقتصادی دست یابیم.

وی گفت: 60 درصد از جمعیت پنج میلیون نفری استان اصفهان را کارگران و خانواده های آنها تشکیل می دهند.

زرگرپور افزود: استان اصفهان 6 درصد از جمعیت کشور، 10 درصد از جمعیت شهدا و 11 درصد از جانبازان کشور را دارد .

وی گفت: این استان ویژگی های خاصی دارد و از جایگاه بالایی در عرصه علم، هنر، دیانت و کار و تلاش و تولید برخوردار است.

استاندار اصفهان در مراسم رونمایی از بزرگترین دستاورد جهانی کارخانه لوازم خانگی

انتخاب'اسنوا'(تولید یخچال ساید بای ساید با طراحی جدید و منحصر به فرد) و تجلیل از کارگران گروه صنعتی انتخاب گفت: یکی از بزرگترین و الگوپذیرترین مجتمع های صنعتی کشور در استان اصفهان است و امروز شاهد رونمایی از یکی از به روزترین محصول جهانی این شرکت هستیم.

استاندار اصفهان در پایان از مراحل تولید لوازم خانگی این مجتمع بازدید کرد.


منبع ایرنا

نظر شما