انهدام شبکه باند بزرگ سرقت در اصفهان

۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۲:۰۵:۲۷
کد خبر: ۳۹۸۲۴۷
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: اعضای باند 12 نفره سارقان منزل، مغازه و داخل خودرو در اصفهان دستگیر و بیش از 3 میلیارد ریال اموال مسروقه از مخفیگاه آنان کشف شد.
به گزارش برنا از اصفهان سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های متعدد خودروهای وانت مزدا در شهر اصفهان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از 2 ماه کار ویژه علمی و تخصصی بر روی این پرونده، از وجود یک شبکه بزرگ سرقت باخبر شدند و توانستند در یک عملیات گسترده، 12 نفر از اعضای این باند را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: سه نفر از اعضای این باند، به طور مستقیم در سرقت‌ها حضور داشتند و 9 نفر دیگر، مالخر اموال مسروقه بودند.

آقاخانی خاطرنشان کرد: 14 فقره سرقت خودروی وانت مزدا، 13 فقره سرقت مغازه، 38 فقره سرقت داخل خودرو، یک فقره سرقت منزل و سرقت یک محموله خاور حاوی فرش از جمله اقدامات مجرمانه این باند بود که تاکنون به آنها اعتراف کردند.

وی، حوزه فعالیت مجرمانه این باند را در شهرهای اصفهان، کاشان، نطنز، دلیجان و محلات عنوان کرد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه‌های متهمان بیش از 3 میلیارد ریال اموال مسروقه شامل دستگاه پخش و زاپاس خودرو، تعدادی خودروی وانت مزدا، لوازم منزل، فرش و اقلام تاسیساتی و ساختمانی کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: هر 12 متهم دستگیر شده، اهل و ساکن اصفهان و معتاد به مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه هستند و بین 8 تا 10 فقره سابقه سرقت دارند.

سردار آقاخانی با بیان اینکه تحقیقات بر روی این باند همچنان ادامه دارد، از احتمال کشف ابعاد بیشتری از سرقت‌های متهمان خبر داد و گفت: تاکنون تعدادی از مالباختگان شناسایی شدند و تلاش برای شناسایی سایر مالباختگان نیز ادامه دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز