سرمربی تیم ملی ژیمناستیک:

فدراسیون پیگیربرنامه ها وتمرینات نوجوانان ژیمناستیک کار است

۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۲:۲۸:۳۷
کد خبر: ۳۹۸۲۵۹
فدراسیون پیگیربرنامه ها وتمرینات نوجوانان ژیمناستیک کار است
نوجوانان باید این اعتماد و باور را داشته باشند که فدراسیون آنها را رها نکرده و پیگیر برنامه ها و تمرینات آنها نیز هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان، محمد آذرپی سرمربی تیم ملی ژیمناستیک کشور درسفر به لرستان ودرجریان  بازدید از اردوی منتخبین استعدادیابی به خبرنگار برنا ،گفت: هدف اصلی ازاین بازدید توجه به نوجوانان و پشتوانه سازی تیم های جوانان و بزرگسالان است.

http://lorestan.msy.gov.ir//parameters/62.193.12.206/modules/cdk/upload/content/sis_announcements/130636/52452045.jpg

وی افزود: نوجوانان باید این اعتماد و باور را داشته باشند که فدراسیون آنها را رها نکرده و پیگیر برنامه ها و تمرینات آنها نیز هستیم.

آذرپی ضمن ابراز خوشحالی از پیشرفت لرستان در رشته ژیمناستیک از میزبانی با ابراز رضایتمندی ازاین اردو مندی خاطر نشان کرد: با توجه به مشکلات مالی هیأت های ورزشی لرستان با مساعدت و همکاری آموزش و پرورش میزبانی خوب و رضایت بخشی را ارائه داده است .

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک کشوردرخصوص برنامه ها و طرح های آتی فدراسیون نیز بیان کرد: فدراسیون در پی کشف استعدادها و نخبه پروری است و در برنامه جدید قراراست ورزشکار و مربی در کنار یکدیگر رشد کنند، تا بتوان در آینده ای نه چندان دورتیم های شایسته ای را در رده های نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان تربیت و عازم میادین آسیایی و جهانی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز