جلسه کمیته اجرایی و پشتیبانی سمپوزیوم روابط عمومی استان اردبیل

۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۵:۲۳:۳۷
کد خبر: ۳۹۸۳۳۷
نشست این هفته کمیته اجرایی و پشتیبانی نخستین سمپوزیوم روابط عمومی استان اردبیل در سالن جلسات اداره کل ارتباطات و فن آوری اطلاعات استان برگزارشد.

به گزارش برنا،در این جلسه ، معاون مدیر کل ارتباطات و فن آوری اطلاعات گفت: برگزاری سمپوزیوم روابط  عمومی دراستان اردبیل می تواند در ارتقای کیفی فعالیت های مسوولان روابط عمومی تاثیر بسزایی داشته باشد.

رسولی افزود: درعصرکنونی که عصر ارتباطات و اطلاعات است روابط عمومی به عنوان چشم بینا و گوش شنوای هرسازمانی نقش مهمی در توسعه سازمان خود ایفا می کند.

وی در قسمت دیگری از سخنانش به دلایل تاسیس و نقش این اداره کل هم اشاره کرد وادامه داد : این سازمان به عنوان یک ارگان با جنس فعالیتی از نوع ارتباطات و اطلاعات ، اهمیت وارزش فراوانی را برای واحدهای روابط عمومی قائل است و انتظار دارد هم افزایی مسوولان روابط عمومی استان دربرگزاری این سمپوزیوم ، تاثیر ماندگاری در ساختار روابط عمومی سازمان های استان داشته باشد.

دراین جلسه همچنین حاضران پس از بررسی های لازم ، پیشنهادهایی مبنی بر استفاده از خودروهای سازمان ها در حمل و نقل های مورد نیاز در جریان برگزاری سمپوزیوم ، تصویر برداری از کارگاه های آموزشی آن برای استفاده های بعدی اصحاب روابط عمومی ، نهایی کردن روند اجرایی برنامه تا قبل از اتمام مهلت ثبت نام و برگزاری فوق برنامه سیاحتی و تفریحی برای شرکت کنندگان مطرح و درباره آن ها بحث و تبادل نظر نمودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز