همزمان با رونمایی پوستر

آغاز به کار جشنواره هنر مقاومت چهارم

۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۰۹:۳۸:۲۰
کد خبر: ۳۹۸۴۶۵
آغاز به کار جشنواره هنر مقاومت چهارم
در نشست رسانه‌ای چهارمین جشنواره جهانی هنر مقاومت در تاریخ 1394/02/05که در سالن اسوه برگزار شد، با حضور خبرنگاران ایرانی و خارجی از پوستر این جشنواره رونمایی شد. طراح پوستر این دوره از جشنواره جهانی هنر مقاومت، آقای دکتر مصطفی گودرزی می باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا چهارمین دوره جشنواره هنر مقاومت از تاریخ 1394/02/05 با روزنمایی از پوستر خود شروع به فعالیت کرد.

محمد حبیبی دبیر اجرایی جشنواره در نشست خبری خود اعلام کرد: طی فراخوانی که اعلام شده آثار هنرمندان در ۴ رشته نقاشی، کارتون و کاریکاتور، هنرهای حجمی و پوستر به صورت اینترنتی در سایت resistart.ir دریافت می‌شود که این آثار در آذر ماه ۹۵ و همزمان با هفته بسیج در موسسه فرهنگی هنری صبا به نمایش در می‌آید. همچنین برگزاری ورک‌شاپ در ۱۵ استان کشور از برنامه جنبی به شمار می‌رود.

وی در ادامه افزود :غلامعلی طاهری دبیر بخش نقاشی، مصطفی گودرزی دبیر بخش پوستر، مسعود شجاعی طباطبایی دبیر بخش کارتون و کاریکاتور و طاهر شیخ‌الحکمایی دبیر بخش هنرهای حجمی هستند.

حبیبی در انتها بیان کرد : رویکرد ما این است که جشنواره مقاومت به صورت جدی‌تر با حضور هنرمندان خارجی برگزار شود ضمن اینکه دبیرخانه دائمی ما از هنرمندان سال‌های گذشته دعوت کرده تا در این رویداد شرکت کند و همچنین رایزنی‌هایی با سفارت‌های کشورها انجام گرفته است.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز