فرمانده انتظامی لرستان هشدار داد:

به سوء استفاده کنندگان از فضای امنیتی انتخابات برخورد قاطع می کنیم

۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۵:۵۴:۰۳
کد خبر: ۳۹۸۴۷۵
به سوء استفاده کنندگان از فضای امنیتی انتخابات برخورد قاطع می کنیم
اگر اشخاصی بخواهند استفاده سوء از فضای امنیتی حاکم بر انتخابات داشته و اقدام به قانون شکنی کنند نیروی انتظامی در اسرع وقت با آنها برخورد خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،سردار محمد قنبری ، فرمانده انتظامی لرستان در جریان بازدید از روند انتخابات بروجرد در جمع خبرنگاران عنوان کرد : اگر اشخاصی بخواهند استفاده سوء از فضای امنیتی حاکم بر انتخابات داشته و اقدام به قانون شکنی کنند نیروی انتظامی در اسرع وقت با آنها برخورد خواهد کرد.

سردار قنبری با اشاره به انجام همه تمیهدات لازم برای تامین امنیت انتخابات در لرستان تصریح کرد: در این راستا نیروی انتظامی با قانون شکنان انتخابات برخورد خواهد کرد.

این مسئول خاطر نشان کرد: سه حوزه انتخابیه ای که مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در آن در حال برگزاری است تمهیدات لازم و کامل امنیتی اندیشیده شده است

وی افزود:خوشبختانه کار تبلیغات انتخاباتی در این دوره از انتخابات به خوبی انجام شد و هیچ گونه اتفاق خاص انتظامی و امنیتی در استان نداشتیم.

قنبری اظهار کرد:در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی امکانات بیشتری نسبت به دور نخست پیش بینی شده استو: تعداد نفرات نیروی انتظامی در شعب اخذ رای نسبت به دور قبلی افزایش یافته است.

وی با اشاره به فعالیت گشت های نظارتی و کمکی نیروی انتظامی در سطح حوزه های انتخابیه استان متذکر شد: همچنین ما از طرفیت گشت های ظربتی در این دور از انتخابات استفاده کرده ایم.

فرمانده انتظامی لرستان به برنامه های ریزی نیروی انتظامی بعد از برگزاری انتخابات در حوزه های انتخابیه اشاره کرد وگفت :اگر کسی بخواهد کوچکترین اقدامی انجام داده و قانون شکنی در امر انتخابات داشته باشد با چشم باز، اشراف کامل و توان بالا بالافاصله قانون را در مورد آن اجرا خواهیم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز