تخلفات انتخاباتی در ایلام رصد می شود

۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۸:۰۴:۳۴
کد خبر: ۳۹۸۵۳۴
تخلفات انتخاباتی در ایلام رصد می شود
رئیس حوزه انتخابیه ایلام از برخورد قانونی با متخلفین انتخابات در ایلام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام-ناصر خوش‌خبر"، رئیس حوزه انتخابیه ایلام در حاشیه بازدید و اخذ رای از شعبه دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار کرد: مسلما حضور مردم در ساعات اولیه انتخابات به دست‌اندرکاران برپایی انتخابات کمک شایانی خواهد کرد.

وی گفت: از مردم خواهش می‌کنیم در ساعات اولیه به شعب اخذ رای مراجعه کرده و کار اخذ رای را به ساعات پایانی موکول نکنند چون زحماتی را برای دستگاه‌های اجرایی و نظارتی و ... به وجود می‌آورد. 

این مسئول افزود: حضور مردم همانند گذشته با آگاهی خواهد بود و با بینش و بررسی که از قبل داشته‌اند گزینه مورد نظر و نامزد اصلح را انتخاب خواهند کرد، مردم به سخنان افرادی که احیانا در بیرون از شعب حضور داشته و توصیه‌هایی ارائه می‌کنند، توجه نداشته و بر اساس بررسی خود رای را به نامزد اصلح می‌دهند.

فرماندار ایلام ادامه داد: توصیه این نوع افراد توهین به شعور مردم تلقی شده و مردم قطعا به این توصیه‌های بی‌مورد توجه و عنایت نخواهند داشت و مسئولان امر نیز قطعا با این نوع تخلفات برخورد خواهند کرد.

خوش‌خبر عنوان کرد: تدابیر لازم برای برقراری امنیت و سلامت انتخابات در حوزه انتخابیه ایلام از سوی مسئولان امر در ستاد انتخابات اندیشیده شده است و هیچ مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

فرماندار ایلام اضافه کرد: عوامل انتظامی، بازرسی، نظارتی و ... در بیرون از شعب اخذ رای حضور داشته و کار اخذ رای را بر عهده دارند و نظارت کاملی بر روند انتخابات و تخلفات احتمالی داشته و قطعا برابر قانون با متخلفین برخورد قانونی می‌شود.

وی اضافه کرد: فرماندهی انتظامی استان ایلام سیاست خوبی را در رابطه با برخورد با تخلفات احتمالی در زمان اخذ رای اتخاذ کرده و کار برپایی انتخابات را به طور کامل رصد می‌کند.

خوش خبر بیان کرد: بنا بر تصمیم شورای تامین استان گروه‌های محسوس و نامحسوس کار برگزاری انتخابات را با همکاری فرماندهی انتظامی استان ایلام رصد می‌شود.

 
نظر شما