معاونت خدمات شهر مشکین دشت

در مقابل مردم باید پاسخگو باشیم

۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۰۹:۱۱:۲۲
کد خبر: ۳۹۸۵۷۳
در مقابل مردم باید پاسخگو باشیم
در نظام مردم سالاری دینی یک طرف شرع و طرف دیگر واقعیت های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است ،مسئولین اگر صادقانه و خالصانه نقاط قوت و ضعف را با مردم در میان بگذارند مردم آنان را درک می کنند.

 نجفعلی برزگران معاونت خدمات شهر شهرداری مشکین دشت به خبرگزاری برنا در استان البرز گفت: مردم اصل هستند ، این مردم هستند که بیان می کنند چـطور و چگونه می خواهند زندگی کنند، در نظام مردم سالاری دینی یک طرف شرع و طرف دیگر واقعیت های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است ،مسئولین اگر صادقانه و خالصانه نقاط قوت و ضعف را با مردم در میان بگذارند مردم آنان را درک می کنند.

 برزگران ادامه داد: اینکه در مقام حرف ، همه چیز را مطلوب ارزیابی کنیم اما در عملکرد به دلیل همان کاستی ها ، چیز دیگری را به اجرا بگذاریم ، مردم شک و تردید می کنند و باورهای شان دچار آسیب خواهد شد. برای اینکه بتوانیم اهداف جامعه شهری را در فضای توسعه پایدار ببریم باید گفتمان اتحاد و همدلی را در جان مان نهادینه کنیم. آنگاه خواهیم توانست یک به یک مشکلات موجود را حل کنیم.

 

معاونت خدمات شهر شهرداری مشکین دشت دشت در پایان گفت: خدمت به جامعه شهری افتخاری ست که اگر لذت آن را بچشیم با هیچ چیز دیگری عوض نمی کنیم باید بپذیریم که اگر مردم نباشند این عنوان ها و مسئولیت ها هیچ معنی و مفهومی پیدا نمی کنند و مسئولیت هم یعنی تعهد داشتن و پاسخگو بودن در برابر مسئولیتی که بر دوش مان گذاشته شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز