تبریک نماینده اردبیل به مردم و منتخبان اردبیل

۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۰۳:۵۰:۱۰
کد خبر: ۳۹۸۶۱۶
تبریک نماینده اردبیل به مردم و منتخبان اردبیل
کمال الدین پیرموذن:این بلوغ فکری واجتماعی مردم استان اردبیل و ایران زمین ، سرمایه ای است که همه دولتیان و مجلسیان ، باید برای ساختن این دیار به ان تکیه کنند.

به گزارش برنا،کمال الدین پیرموذن نماینده مردم اردبیل طی یادداشتی  ضمن تشکر از حضور مردم پای صندوق های رای،برای منتخبان استان نیز آرزوی توفیق نمود.

متن یادداشت بدین شرح است:

حضور باشکوه  اهالی خوب و حق طلب  استان قهرمان پرور اردبیل و انتخاب کاندیداهای شایسته لیست امید اقایان دکتر فیضی و دکتر پورحسین را به مردم فهیم و وفادار استان ودومنتخب عزیز ، تبریک عرض می کنم .

شهروندان شریف خطه ما در ادامه حرکت هفتم اسفند سال گذشته مردم حق طلب پایتخت کشور با تکرار اقدام  هوشمندانه آنان ، کاری کردند کارستان ، بنازم به ناز شصت همه عزیزان که یار ملت و دولت برامده از اراده ملت شدند و به منافع ملک و ملت بها دادند.

بسیار خرسندم ازاین که نماینده مردمی هستم که در اوج نیاز ها و فشارهای اجتماعی و اقتصادی ، عزت نفس را فرو نمی گذارند و اندیشه خود را بازیچه نیازشان نمی کنند. بی گمان  دکتر فیضی و دکترپورحسین  ، از اینکه منتخب و وکیل چنین مردمی هستند احساس افتخار می کنند .

این بلوغ فکری واجتماعی مردم استان اردبیل و ایران زمین ، سرمایه ای است که همه دولتیان و مجلسیان ، باید برای ساختن این دیار به ان تکیه کنند.  

ارزوی اینجانب سربلندی اقایان فیضی و پورحسین وسایر منتخبین گرامی استان اردبیل و مردم مومنی است که با وجود همه تنگناها ، دام گستریها و دشواریها ، چون به دولت تدبیر و امید وبرجام وخاصه به مردم سالاری دینی برای اعتلای اسلام و ایران و استان اردبیل، باور یافته اند ، با عزمی متوکلانه ، نمایندگان جدید مکرم ، را برگزیده اند .

کمال الدین پیرموذن

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز