فرمانده انتظامی استان؛

دستگیری ۷ متهم با کالاهای قاچاق ۱۵ میلیاردی در بندرلنگه

۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۰:۳۶:۳۷
کد خبر: ۳۹۸۷۶۹
دستگیری ۷ متهم با کالاهای قاچاق ۱۵ میلیاردی در بندرلنگه
فرمانده انتظامی استان از دستگیری 7 متهم و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 15 میلیارد ریال طی 24 ساعت گذشته در شهرستان بندرلنگه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، سردار "عزیزاله ملکی" بیان داشت: در راستای  مقابله با قاچاقچیان کالا و ارز ، طرح پاکسازی در محور های مواصلاتی بخش های غربی و شرقی شهرستان بندرلنگه اجرا شد.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان پس از چندین ساعت استقرار در نقاط مواصلاتی در عملیاتی منسجم محل دپو کالاهای قاچاق را شناسایی و 10 دستگاه سواری پژو 405 و پارس را توقیف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از محل های دپو 5 میلیون و 650 هزار نخ سیگار قاچاق و 119 هزار و 500  عدد قرص غیرمجاز که در بیابان ها دپو شده بود کشف و 7 متهم در این زمینه دستگیر شدند.

سردار"ملکی" تصریح کرد: همچنین،ماموران مستقر در ایست بازرسی حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه نیسان مشکوک که بعد از توقیف و بازرسی از آن، هزار و 470  کیلوگرم رنگ خارجی قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه ارزش تقریبی کالاهای قاچاق کشف شده حدود 15 میلیارد ریال می باشد  خاطر نشان کرد : در راستای حمایت از تولیدات داخلی ، پلیس با تمام توان با قاچاقچیان مطابق قانون برخورد می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز