اعلام نتایج انتخابات مجلس دهم در چهارمحال و بختیاری

۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۲:۰۷:۰۳
کد خبر: ۳۹۸۸۴۳
اعلام نتایج انتخابات مجلس دهم در چهارمحال و بختیاری
نتایج دور دوم دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه چهارمحال و بختیاری اعلام شد.

به گزارش برنا از شهرکرد ؛ رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری، روز شنبه، در جمع رسانه های استان گفت: پس از شمارش آرا، خدیجه ربیعی فرادنبه از حوزه انتخابیه بروجن و علی کاظمی باباحیدری از حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار به مجلس دهم راه یافتند.

خدابخش مرادی نافچی تأکید کرد: در حوزه انتخابیه بروجن، از مجموع 42 هزار و 110 رأی مأخوذه، 41 هزار و 253 رأی صحیح اعلام شد.

وی افزود: خدیجه ربیعی فرادنبه با اخذ 22 هزار و 275 رأی برابر 54 درصد کل آرا، موفق به کسب بیشترین آرا شد و به عنوان منتخب مردم به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

مرادی نافچی تصریح کرد: علی نادری فرد، کاندیدای دیگر حوزه انتخابیه بروجن توانست 18 هزار و 978 رأی برابر 46 درصد کل آراد را از آن خود کند.

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری بیان داشت: در حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار نیز از 81 هزار و 222 رأی مأخوذه، 80 هزار و 267 رأی صحیح اعلام شد.

وی اضافه کرد: از مجموع آرای صحیح، علی کاظمی باباحیدری، با کسب 51 هزار و 588 رأی، برابر 64 و دو دهم درصد کل آرا، راهی بهارستان شد.

وی عنوان داشت: قدرت الله حمزه شلمزاری، دیگر کاندیدای این حوزه موفق به کسب 28 هزار و 779 رأی، برابر 35 و هشت دهم درصد کل آرا شده است.

افزوده می شود، از چهارمحال و بختیاری چهار نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می یابد که در دور اول انتخابات دو نامزد با کسب اکثریت آرا در دو حوزه انتخابیه شهرکرد، بن و سامان و لردگان انتخاب و به مجلس دهم راه یافتند و در دو حوزه انتخابیه بروجن و اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ انتخابات به دور دوم کشیده شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز