پیام تبریک شورای اسلامی شهر ارومیه به متخبین مجلس دهم حوزه انتخابیه شهرستان ارومیه

۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۲:۲۵:۴۸
کد خبر: ۳۹۸۸۵۹
پیام تبریک شورای اسلامی شهر ارومیه به متخبین مجلس دهم حوزه انتخابیه شهرستان ارومیه
رییس و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه طی پیامی به نادر قاضی پور ،روح الله حضرتپور و سید هادی بهادری و مردم شریف ولایت مدار ارومیه تبریک گفتند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه طی پیامی راهیابی روح الله حضرتپور و سید هادی بهادری به مجلس دهم والخصوص حضور گرم مردم شریف ولایت مدارشهرستان ارومیه در انتخابات را تبریک گفتند.

بسم الله الرحمن الرحیم

شرکت در انتخابات آبروی نظام جمهوری اسلامی ایران است

مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

انتخابات نمود دموکراسی در هر کشوری است. انتخاب حق تمامی انسان هاست. احترام به رای و انتخاب مردم وظیفه تمامی کاندیداها و اقشار مختلف مردم است.

حضور غرور آفرین مردم شهید پرور و ولایتمدار شهرستان ارومیه گامی بلند در مسیر اقتدار ملی است که حماسه دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی خطه ی باکریها و امینی ها  به ثبت رسانید.

مردم شهر ستان ارومیه با حضور یکپارچه در پای صندوق های رأی، بهت و حیرت همه را برانگیخت و بر وسوسه دشمنان خارجی و پیاده نظام داخلی مبنی بر گسستن مردم از نظام اسلامی، مهر بطلان زده و پیوند همیشگی با ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب را به اثبات رسانید. این انتخاب برای همه مردم مبارک باد.

اینجانب از طرف خود و اعضای محترم شورای اسلامی شهر ارومیه این انتخاب را برای مردم فرهیخته شهرستان ارومیه و کاندیداهای محترم آقایان روح الله حضرت پور و سید هادی بهاری تبریک عرض نموده و برای اعتلای شهرستان و کشور از هیچ کمکی برای کاندیداهای منتخب دریغ نخواهیم کرد.

پرویز جلیلی- رییس شورای اسلامی شهر ارومیه

 

نظر شما