در شورای ورزش و ستاد ساماندهی جوانان هرسین مطرح شد:

ارتقای وضعیت فرهنگی جوانان از دغدغه های اصلی مدیران باید باشد

۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۲:۵۱:۲۲
کد خبر: ۳۹۸۸۸۰
ارتقای وضعیت فرهنگی جوانان از دغدغه های اصلی مدیران باید باشد
مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت:تمام تلاش خود را در جهت حل مشکلات هیئت های ورزشی و توسعه ورزش در هرسین بکار خواهیم گرفت.

به گزارش خبرگراری برنا از کرمانشاه،شورای ورزش و ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستان با حضور یاور محمدی فرماندار،  مجتبی جوهری مدیرکل و معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه ، مسئولین هیأت های ورزشی و تعدادی از مسئولین ادارات تشکیل شد.

در ابتدای این جلسه یاور محمدی فرماندار شهرستان هرسین ضمن تبریک به مناسبت   فرا رسیدن 10 اردیبهشت ، روز ملی خلیج فارس  از خلیج فارس به عنوان مظهر و قدرت ایران اسلامی یاد کرد.

وی در ادامه طی سخنانی خواستار توسعه ورزش همگانی و فرهنگ سازی هدفمند در جهت حضور و تقویت فضای ذهنی بانوان به منظور نقش آفرینی آنان در سطح شهرستان شد.

فرماندار شهرستان خاطرنشان کرد در صورت تخصیص اعتبارات عمرانی در سالجاری اولویت اول با حوزه ورزش و جوانان است و اقدامات لازم در راستای کیفیت بخشی  و توسعه اماکن و امکانات ورزشی به عمل خواهد آمد.

محمدی در ادامه اظهار داشت  بررسی ها بیانگر این است که رسیدگی به توسعه ورزش بر حوزه فرهنگی آن غلبه دارد از طرفی به علت نیاز نسل جدید و به منظور هدایت نسل جوان و درک شرایط روحی و روانی آنان می بایستی به حوزه فرهنگی و اجتماعی توسط اداره ورزش و جوانان توجه بیشتری واقع شود.

فرماندار هرسین تصریح کرد راه اندازی هسته های مشاوره مؤثر در سطح شهرستان  مخصوصاً در مدارس به منظور به حداقل رسانیدن آسیب های  اجتماعی در جامعه و درک مسائل مربوط به جوانان بسیار موثر خواهد بود .

این مقام اظهار داشت آماده سازی خوابگاه ورزشی و تجهیز آن گامی بسیار مهم در جهت برگزاری مسابقات ملی در سطح شهرستان خواهد بود.

در ادامه این جلسه مجتبی جوهری مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه اظهار داشت رسیدگی به وضعیت فرهنگی جوانان از دغدغه های و اولویت های مهم اداره کل ورزش و جوانان استان است و خواستار نقش بیشتر پیشکسوتان در حوزه فرهنگی و حل مسائل و مشکلات ورزشی شد .

وی افزود در شهرستان هرسین استعداد های نهفته فراوانی وجود دارد که این بعنوان یک ظرفیت می بایست مد نظر قرار گیرد و اظهار داشت تمام تلاش خود را در جهت حل مشکلات هیئت های ورزشی و توسعه ورزش در هرسین بکار خواهد گرفت .

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: با توجه به کمبود نقدینگی و اعتبارات ، ورزشکاران استان کرمانشاه در سطح کشوری و جهانی مقام های حائز اهمیتی بدست آوردند .

جوهری در پایان سخنانش اظهار داشت : انشالله  با بسیج امکانات و استفاده از ظرفیت های ادارات سطح شهرستان و تجارب ارزنده پیشکسوتان و با همکاری همدیگر ضمن حل مسائل ، معضلات و اجابت خواسته های ورزشکاران شهرستان هرسین زمینه رشد و توسعه ورزشی و فرهنگی را برای جوانان دارالمومنین هرسین به ارمغان بیاوریم.

همچنین در این جلسه، دکتر مسعود صادقی،  ضمن معرفی اجمالی طرح ها و برنامه های جدید معاونت فرهنگی و امور جوانان بالاخص طرح جستار قلم، طی سخنانی بر اهمیت مقوله جوانان و نحوه تعامل با آنان تاکید کرد و گفت: جوانان بالاخص جوانان فرهیخته اندکی نازکدل و زودرنج هستند و هرگونه تلاش برای همکاری با این قشر خاص باید توام با دقت و خلاقیت باشد.

 

 
 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز