فرمانده انتظامی لرستان خبرداد:

دستگیری زمین‌خوار ۳۲ میلیارد ریالی در بروجرد

۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۳:۰۳:۵۸
کد خبر: ۳۹۸۸۸۵
دستگیری زمین‌خوار ۳۲ میلیارد ریالی در بروجرد
فرمانده انتظامی لرستان ، از دستگیری یک کلاهبردار و کشف 32 میلیارد ریال زمین خواری ، توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان بروجرد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،فرمانده انتظامی لرستان ، از دستگیری یک کلاهبردار و کشف 32 میلیارد ریال زمین خواری ، توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان بروجرد خبر داد.

 سردار"محمد قنبری" با اعلام این خبر گفت : در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری از دادسرای عمومی و انقلاب بروجرد به پلیس آگاهی این شهرستان مبنی بر زمین خواری در حوالی بروجرد، مراتب به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

به گفته فرمانده انتظامی استان ، با تحقیقات به عمل آمده مشخص شد فرد کلاهبردار با اسنادو مدارک جعلی 80 هکتار از اراضی کشاورزی واقع در حوالی بروجرد متعلق به یکی ازتعاونی های تولیدی- توزیعی این شهرستان را با روش های متقلبانه به مبلغ 32 میلیارد ریال به فردی فروخته است.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی این شهرستان با کارهای اطلاعاتی و هماهنگی مقام قضائی متهم را در بروجرد شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیرکردند.

فرمانده انتظامی لرستان ، تصریح کرد : با ارائه شواهد ، مستندات و مدارک لازم از سوی پلیس ، متهم به جرم خود اعتراف کرد.

محمد قنبری ، با اشاره به اینکه متهم مبلغ 32 میلیارد ریال زمین خواری کرده است ، خاطر نشان کرد: کلاهبردارجهت سیر مراحل قانونی با قرار صادره روانه زندان شد.

گفتنی است ، تا کنون 13 نفر از شکات این پرونده شناسایی شده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز