بمناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک برگزار شد:

همایش ورزش صبحگاهی در جنوب شرق تهران/تجلیل از مهسا جدی در گرامیداشت هفته زمین پاک

۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۳:۴۱:۱۹
کد خبر: ۳۹۸۹۵۸
همایش ورزش صبحگاهی در جنوب شرق تهران/تجلیل از مهسا جدی در  گرامیداشت هفته زمین پاک
همایش ورزش صبحگاهی خانوادگی جنوب شرق گرامیداشت هفته زمین پاک با حضور سلیمی رئیس گروه هماهنگی امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، در این همایش که با حضور بیش از 400 نفر، روز جمعه در زمین چمن سه هزار نفری ورزشگاه بعثت برگزار گردید، رییس اداره ورزش و جوانان جنوب شرق ضمن تقدیر از هیئت های ورزشی و ورزشکاران گفت: متاسفانه با پیشرفت تکنولوژی، آسیب های اجتماعی بسیار جدی شده و برگزاری این همایش ها و استفاده از زمین پاک، خاک پاک و گسترش و توسعه ورزش، تنها راه رهایی از این مهم است.

جعفر قدرتی در جریان همایش گفت: در آینده نزدیک قصد داریم ورزش صبحگاهی را در بخش بانوان و آقایان در ورزشگاه بعثت راه بیندازیم و چنانچه این مهم اتفاق بیفتد در کوتاهترین زمان بهترین نتیجه را خواهیم گرفت.

فاطمه سلیمی نیز گفت: یکی از بهترین حوزه ها، جنوب شرق است که از پتانسیل ورزشی بسیار بالایی در ورزش برخوردار بوده و با حضور رییس جدید، حوزه ورزش این منطقه در حال رشد و شکوفایی است.

در جریان مراسم توسط سلیمی از مهسا جدی قهرمان ارزنده تکواندو در مسابقات آسیایی و عضو تیم ملی تجلیل شد.

گفتنی است در مراسم ورزش صبحگاهی توسط تیم ایروبیک شبکه ورزش، تیم بادی بالانس و تیم آکروژیم حوزه اجرای برنامه شد و در پایان به قید قرعه به ورزشکاران و خانواده های شان جوایز ورزشی اهدا گردید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز