معاون استاندار قزوین:

مشکلات اجتماعی با سرمایه گذاری در بخش آموزش و پرورش کاهش می یابد

۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۳:۴۳:۲۷
کد خبر: ۳۹۸۹۶۰
مشکلات اجتماعی با سرمایه گذاری در بخش آموزش و پرورش کاهش می یابد
ایوب رحیمی گفت: سرمایه گذاری در آموزش و پرورش نشان دهنده توجه به دانش و اندیشه در جامعه است که سرمایه گذاری در این بخش، کاهش آسیب های اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، ایوب رحیمی معاون استاندار در همایش معلمان شهرستان البرز اظهار کرد: جهالت و نادانی ریشه همه بدبختی ها است و معلمان و اساتید حوزه و دانشگاه نقش بسیار اساسی در هدایت جامعه و رفع جهالت در جامعه دارند به همین دلیل سرمایه گذاری در آموزش و پرورش منجر به کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

رحیمی با اشاره به نقش آموزش در اصلاح آسیب های جامعه عنوان داشت: سرمایه گذاری در آموزش و پرورش به مفهوم توجه به علم، دانش و اندیشه در جامعه است که منجر به کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری با بیان اینکه "توجه به حوزه آموزش و پرورش توجه به اقتدار ملی، سرمایه اجتماعی و اخلاق و انسانیت است." خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش و معلمان و اساتید از زیربنایی ترین سازمان های کشور می باشند اگر بخواهیم مشکلات کشور را حل کنیم باید با نیروهایی کارآمد، متخصص و متعهد داشته باشیم که این نیروی انسانی توسط نهادهایی چون آموزش و پرورش، دانشگاه ها و حوزه های علمیه تامین می شود.

رحیمی گفت: هزینه کردن در آموزش هزینه نیست بلکه نوعی سرمایه گذاری است و کلید توسعه و پیشرفت در همه زمینه ها در جامعه در دستان معلم است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز