مدیرکل کانون پرورش فکری لرستان خبرداد:

قرار گرفتن ۷ هزار جلد کتاب در اختیار کودکان و نوجوانان مناطق محروم خرم‌آباد

۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۴:۰۲:۲۳
کد خبر: ۳۹۸۹۸۴
قرار گرفتن ۷ هزار جلد کتاب در اختیار کودکان و نوجوانان مناطق محروم خرم‌آباد
طی چند ماه اخیر به همت خیرین بیش از هفت هزار جلد کتاب در ۱۰ ایستگاه مطالعه ثابت در اختیار کودکان و نوجوانانی که به مراکز ثابت دسترسی ندارند، گذاشته شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،مدیرکل کانون پرورش فکری لرستان با اشاره به راه‌اندازی ایستگاه‌های مطالعه ثابت در روستاها و مناطق حاشیه‌نشین خرم‌آباد، گفت: طی چند ماه اخیر به همت خیرین بیش از هفت هزار جلد کتاب در ۱۰ ایستگاه مطالعه ثابت در اختیار کودکان و نوجوانانی که به مراکز ثابت دسترسی ندارند، گذاشته شد.

محمدجواد محمدی گفت: به همت و پیگیری «آفرین پنهانی» مربی مسئول کتاب‌خانه پستی و حمایت‌های فرهیختگان لُر و مدیرعامل کانون، باهدف ترویج، توسعه و تعمیق فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در بین کودکان و نوجوانانی که به مراکز کانون و کتاب‌خانه‌ها دسترسی ندارند، ایستگاه‌های مطالعه ثابت در روستاها و مناطق حاشیه‌نشین خرم‌آباد راه‌اندازی شد.

وی افزود: در چند ماه گذشته، بیش از هفت هزار جلد کتاب در ۱۰ ایستگاه مطالعه ثابت در اختیار کودکان و نوجوانانی که به مراکز ثابت دسترسی ندارند، گذاشته شد.

محمدی با اشاره به این‌که این کار خیر باید ادامه پیدا کند، اضافه کرد: ایستگاه‌های مطالعه ثابت در دبستان‌های حکمت و لاله در منطقه گلدشت شرقی، دبستان محمدباقر صدر در منطقه گلدشت غربی، دبستان رباطی ۲ در منطقه رباط نمکی، دبستان زینب یک و ۲ در بخش کوهنانی شهرستان کوهدشت، دبستان وحدت یک و ۲ در بخش کوهنانی شهرستان کوهدشت، دبستان جامی در منطقه قلایی، دبستان سرپنجه قلایی و مدرسه راهنمایی شهید ماشاءالله رباطی یک در منطقه رباط نمکی، با بیش از ۱۷ میلیون تومان هزینه برپاشده است و به‌زودی شاهد راه‌اندازی ایستگاه‌های دیگری خواهیم بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان ادامه داد: در حال حاضر در استان لرستان ۲۰ مرکز ثابت، پستی و سیار با ۴۰ فعالیت فرهنگی، هنری و ادبی به کودکان و نوجوانان استان خدمت می‌کنند.

وی گفت: طی مراسمی که در کانون پرورش فکری لرستان برگزار شد، از بهرام سلاحورزی، دکترحسن‌علی طغیانی، دکتر مجتبی ترکارانی و رضا آذربانی به‌عنوان خیرین کتاب تجلیل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز