افتخار آفرینی دیگری در شهرستان ملارد؛

رکورد کشوری حرکت کرانچ توسط ورزشکار ملاردی شکسته شد

۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۴:۲۹:۱۳
کد خبر: ۳۹۸۹۹۹
رکورد کشوری حرکت کرانچ توسط ورزشکار ملاردی شکسته شد
ورزشکار ملاردی با ثبت رکورد کشوری در حضور نمایندگان فدراسیون ورزش های همگانی در حرکت کرانچ، افتخار دیگری را برای ورزش این شهرستان رقم زد.

به گزارش خبر گزاری برنا در غرب تهران، حسن بیات ورزشکار ملاردی  در مراسمی  با حضور جمعی از مسئولان منطقه ای و شهرستانی اعم از شهردار، اعضای شورای اسلامی و نماینده فرماندار ملارد در سالن شهدای اداره ورزش و جوانان شهرستان، موفق به ثبت رکورد کشوری شد.

گفتنی است، حسن بیات با ثبت پنج هزار و ۲۹۰ حرکت کرانچ در ۲۱۰ دقیقه، رکورد کشوری بی سابقه ای را در پرونده ورزشی این شهرستان به ثبت رساند.

در همین خصوص علیرضا صیفوری رئیس اداره ورزش و جوانان درباره افتخار آفرینی این ورزشکار ملاردی اظهار داشت: خوشبختانه امروز بار دیگر توانمندی های این بخش از غرب استان تهران به تصویر کشیده شد و شاهد بودیم ورزشکار توانمند و مستعد ملاردی، در سه ساعت و ۳۰دقیقه موفقیتی قابل توجه را به دست آورد.

وی افزود: تلاش می کنیم با پیگیری و حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و وزارتخانه متبوع، رایزنی های لازم را برای ثبت رکورد این ورزشکار در گینس، در دستور کار قرار دهیم که در صورت تحقق می تواند در نوع خود قابل توجه به شمار رود.

صیفوری عنوان کرد: شهرستان ملارد سرشار از استعدادهای ورزشی در حوزه های گوناگون است و افتخارآفرینی های بین المللی و آسیایی و جهانی ورزشکاران این خطه موید میزان توانایی های این شهرستان در غربی ترین نقطه استان تهران است.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد یادآور شد: تلاش و عزم ما بر ارائه هر چه مطلوب تر خدمات ورزشی و تقویت زیرساخت های موجود در شهرستان ملارد  استوار است و با عنایت به حمایت های مجموعه فرمانداری و اداره کل ورزش و جوانان در استان، افق بسیار روشنی را برای این شهرستان پیش بینی می کنیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز