بیانیه منتخین مردم اردبیل،نمین،نیر،سرعین

مهندس رضا کریمی و صدیف بدری: وظیفه خود میدانیم سپاس و درود بیکران خویش را نثار مردم شریف استان اردبیل نماییم.

۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۸:۳۴:۲۵
کد خبر: ۳۹۹۰۴۱
انتخابات به عنوان نمود دموکراسی ونماد مردم سالاری دینی، حق تک تک مردم ایران عزیز می باشد.حضور خیل عظیم مردم ونقش بی بدیل آن در حیات سیاسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مایه امید، مباهات میان مردم این مرز و بوم می باشد.

به گزارش برنا،با پایان مرحله دوم انتخابات و مشخص شدن دو کرسی دیگر استان اردبیل،منتخبین شهرستان اردبیل در دور اول،با صدور بیانیه ای ضمن تشکر از مردم،بر وفاق و همدلی برای کار و تلاش تاکید کردند.

متن کامل بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات به عنوان نمود دموکراسی ونماد مردم سالاری دینی، حق تک تک مردم ایران عزیز می باشد.حضور خیل عظیم مردم ونقش بی بدیل آن در حیات سیاسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مایه امید، مباهات میان مردم این مرز و بوم می باشد.

اکنون که به فضل الهی و با حضور چشمگیر واستقبال گرم مردم در دو مرحله، انتخابات مجلس شورای اسلامی به پایان رسیده است، وظیفه خود میدانیم سپاس و درود بیکران خویش را نثار مردم شریف استان اردبیل نماییم.

مردم وفادار با درایت، هوشیاری و حضور انتخاب آگانه خود نشان دادند که سوء تبلیغات و القاء تردید بدخواهان نمیتواند درعزم راسخ آنان خللی ایجاد نماید، این انتخاب بار دیگر پوشالی بودن ادعاهای آنان را اثبات نمود.

حضور پرشکوه شما مردم عزیز استان، مهر تایید دیگری بر دلبستگی های مردم با آرمان های انقلاب اسلامی ایران می باشد.

اینک ضمن عرض تبریک به همه منتخبین مردم شریف این خطه ، اذعان میدارد مسئولیت منتخبان در عرصه خدمتگزاری دو چندان گردیده است. اکنون در دورانی قرار گرفتیم که باید رقابت ها، جای خویش را به وحدت، همدلی، همزبانی و تلاش بی وقفه داده و ضمن همگرایی درجهت توسعه استان و پیگیری و رفع معضلات و جبران عقب ماندگی ها دوران سازندگی آغاز گردد چرا که همگرایی وهم افزایی بهترین راه رشد و توسعه استان خواهد بود.

این مسیر پرموفقیت حاصل پیوند عمیق مردم درجهت استمرار دوران امید بوده و کرامت و منزلت اجتماعی مردم استان اردبیل(حق انتخاب و رای مردم) نبایستی توسط گروه و یا اشخاصی مورد خدشه، تردید و یا حتی اهانت قرار گیرد، فلذا ضمن نفی هرگونه هوچیگیری و بداخلاقی انتخاباتی، ضمن دعوت به دوری از هرگونه ناهنجاری های اخلاقی در رقابت های سیاسی نظیر سخنان سخیف و غیراخلاقی، توصیه می نماییم در میدان اخلاق سیاسی افرادی که جزو هتاکان و بداخلاقان و تخریبگران حیثیت دیگران هستند به دامان مردم بازگردند.

بنابراین اینجانبان با بررسی همه جوانب امر و رعایت مقاطع زمانی انتخابات در ارتباط با موارد اتهامی به منتخبین مردم، بهترین گزینه را برای پی گیری حقوقی موضوع، توصیه اخلاقی به عذرخواهی از مردم فهیم حوزه انتخابیه اردبیل، نمین، نیر و سرعین را داریم.

اینجانبان درجهت اعتلای جایگاه استان عزیز، ضمن همراهی با منتخبان عزیز، از هیچ کمکی برای سایر همکارانمان دریغ نخواهیم کرد، فلذا به سهم خود از این حضور مقتدرانه ملت شریف علی الخصوص مردم استان اردبیل از سر اخلاص، صمیمانه تشکر می نماییم و توفیقات همه دست اندرکاران در امر انتخابات را که با تلاش خود، صمیمانه و به دور از تنش زمینه برگزاری انتخابات شایسته را فراهم آوردند را از خداوند منان مسئلت می داریم.

بی تردید خدمتگزاری به مردم پاک و قدرشناس این استان موجبات رضای پروردگار متعال را فراهم خواهد کرد. امید است که هم مشمول لطف حق تعالی قرار گرفته و هم اسباب رضایت خاطر آحاد مردم را فراهم سازیم که باعث سرافراز و سربلندی است خرسندی مخلوق و خشنودی خالق است.

                     مهندس صدیف بدری                                                           مهندس رضا کریمی

                            مـنتخبین مردم شریف حوزه انتخابیه مردم شریف اردبیل، نمین، نیر و سرعین

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز