معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان اردبیل:

مطالبات فرهنگیان همزمان با هفته معلم پرداخت می‌شود

۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۰۰:۰۱:۱۹
کد خبر: ۳۹۹۱۱۴
مطالبات فرهنگیان همزمان با هفته معلم پرداخت می‌شود
حسین برزگر : کلیه پرداختی‌های آموزش و پرورش به صورت متمرکز و از طریق خزانه پرداخت می‌شود و به مانند سایر دستگاه‌ها نیست که این مطالبات به شکل استانی پرداخت شود.

به گزارش برنا،معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: مطالبات فرهنگیان همزمان با هفته معلم پرداخت می‌شود که مسئولان قول دادند تا ۲۰ اردیبهشت همه این مطالبات پرداخت شود.

وی با بیان اینکه مطالبات فرهنگیان شامل دو بخش است، تصریح کرد: بخشی از این مطالبات شامل کمک هزینه‌های ازدواج و فوت است که به دلیل عدم پرداخت آن از سال ۹۰ به صورت کشوری جزو دیون محسوب شده و ما در حقیقت بدهکار فرهنگیان هستیم که در صورت رفع مشکلات کشوری پرداخت خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: یک سری از مطالبات نیز مربوط به حق‌الزحمه امتحانات، اضافه تدریس شش ماهه ۹۴، پرداختی پنج ماهه حقوق سرباز معلمان و پرداختی یک ماهه همکاران کار معین و قراردادی است که قرار است تا ۲۰ اردیبهشت ماه پرداخت شود.

برزگر تصریح کرد: ما به دلیل محدودیت منابع اعتباری در پرداخت مطالبات فرهنگیان با مشکلاتی روبه‌رو هستیم که امیدواریم با گشایش‌های ایجاد شده در دولت تدبیر و امید و پیگیری وزارت آموزش و پرورش شاهد پرداخت هر چه سریع‌تر مطالبات فرهنگیان باشیم.

وی از پوشش کامل بیمه‌ای دانش‌آموزان با عنوان بیمه حوادث خبر داد و گفت: تمام دانش‌آموزان تحت پوشش بیمه حوادث قرار گرفته و بر اساس تعهدات پرداختی‌ها در این زمینه انجام می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان اردبیل به سرویس مدارس دانش‌آموزان نیز اشاره کرد و یادآور شد: سرویس‌های مدارس با همکاری مدیران مدارس و اولیای دانش‌آموزان تهیه می‌شود اما همچنان گله‌مندی ما از فرسوده بودن حمل و نقل درون‌شهری به ویژه مینی‌بوس‌هایی است که در مسیرهای مختلف فعالیت می‌کنند که امیدواریم با رفع این ضعف مشکلات و نارسایی‌هایی که وجود دارد به نحوی برطرف شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز