با حضور مشاور رییس جمهور؛

نمایشگاه معرفی مشاغل در استان قزوین افتتاح خواهد شد

۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۳:۴۰:۱۶
کد خبر: ۳۹۹۴۴۸
نمایشگاه معرفی مشاغل در استان قزوین افتتاح خواهد شد
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم نمایشگاه متمرکز استانی معرفی مشاغل قزوین با 102غرفه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم در گفت و گو با رسانه ها گفت: روز دوشنبه 13اردیبهشت ماه همزمان با دومین روز از هفته بزرگداشت مقام معلم نمایشگاه متمرکز استانی معرفی مشاغل قزوین با حضور دکتر محمدعلی نجفی مشاور محترم رییس جمهور در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی استان افتتاح خواهد شد.

قاسمی عنوان کرد: در این نمایشگاه هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش استان با برپایی غرفه های متعدد نسبت به معرفی رشته های تحصیلی فنی و آثار دانش آموزان در این حوزه اقدام می نمایند، همچنین جشنواره ایستگاه علوم با معرفی رشته های نظری نیز در این نمایشگاه دایر می باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه افزود: در نمایشگاه معرفی مشاغل بالغ بر 50غرفه در حوزه فنی و حرفه ای و کاردانش و 52غرفه نیز در حوزه نظری و ایستگاه علوم تشکیل می گردد.

قاسمی اعلام کرد: علاوه بر آموزش و پرورش، دانشگاه آزاد اسلامی و مراکز آموزش عالی غیردولتی نیز در این نمایشگاه با برپایی غرفه به معرفی رشته های تحصیلی خود می پردازند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه خبر داد: در راستای معرفی رشته های تحصیلی به دانش آموزان و هدایت تحصیلی آنها در انتخاب رشته، همایش هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم ویژه مشاوران و مدیران مدارس برگزار می شود.

قاسمی گفت: این همایش برای مشاوران و مدیران استان قزوین با حضور دکتر مصطفوی معاون محترم اداره کل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: همایش هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم نیز در روز دوشنبه 13اردیبهشت ماه همزمان با برگزاری نمایشگاه متمرکز استانی مشاغل قزوین در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی استان برگزار خواهد شد.

قاسمی در پایان  تصریح کرد: در این نمایشگاه دانش آموزان با انجام آزمایش های مختلف در رشته های فنی و نظری به معرفی آثار خود نیز می پردازند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز