با حضور استاندار قزوین؛

کلنگ پایان اختلاف ۴۰ساله در بخش کوهین به زمین زده شد

۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۵:۰۷:۰۶
کد خبر: ۳۹۹۴۹۵
کلنگ پایان اختلاف ۴۰ساله در بخش کوهین به زمین زده شد
عملیات اجرایی احداث مخزن 400هزار مترمکعبی ذخیره آب در روستای آقابابا روز یکشنبه با حضور استاندار و جمعی از مسوولان محلی آغاز شد و با اجرای این طرح اختلاف 40ساله دو روستای آقابابا و کیخنان در بخش کوهین خاتمه یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، فریدون همتی استاندار قزوین در آیین کلنگ زنی طرح مخزن 400هزار مترمکعبی روستای آقابابا در بخش کوهین بیان داشت: مردم این منطقه از مردمان مومن، انقلابی و ولایمتدار هستند که فرزندان برجسته ای را برای خدمت به میهن و نظام جمهوری اسلامی پرورش داده و تربیت کرده اند.

فریدون همتی در ادامه از همکاری مردم دو روستای آقابابا و کیخنان برای اجرای این طرح و کنار گذاشتن اختلافات مربوط به تقسیم آب قدردانی کرد و افزود: کارها و پیشرفت امور با تکیه بر همکاری و همدلی یکدیگر به جلو پیش می رود و بدون توجه به این موضوع نباید انتظاری برای رشد و توسعه داشته باشیم.

وی با اشاره به اجرای عملیات اجرایی این طرح اضافه کرد: این طرح ها نقش مهمی در افزایش تولید و بهره گیری در مصرف آب و در نتیجه تحقق اقتصاد مقاومتی ایفا می کنند.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: باید از منابع و امکانات خود به شکل بهتری نسبت به گذشته استفاده کنیم و به کارها و امور خود سرعت ببخشیم تا در سایه همکاری بین مردم و مسوولین شاهد تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور باشیم.

وی با اشاره به لزوم رشد و توسعه روستاها با ارایه خدمات مورد نیاز روستاییان و توسعه امکانات در این مناطق گفت: نقش روستاها در تحقق اقتصاد مقاومتی کلیدی است.

این طرح از سوی شرکت آب منطقه ای استان قزوین و با همکاری سازمان بسیج سازندگی با اعتبار 45میلیارد ریال قرار است ظرف دو سال احداث شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز