اکبریان :همه موجودیت های سیاسی کشور قابل احترام هستند!

۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۱:۳۴:۰۱
کد خبر: ۳۹۹۷۸۹
اکبریان :همه موجودیت های سیاسی کشور قابل احترام هستند!
باید پذیرفت که راه برون رفت از بسیاری از کمبود ها و کاستی های کشور ،فراجناحی عمل کردن است.

عزیز اکبریان نماینده کرج،اشتهارد و آسارا به خبرگزاری برنا در استان البرز گفت:

باید پذیرفت که راه برون رفت از بسیاری  کمبود ها  و کاستی های کشور ،فراجناحی عمل کردن است.

اگر دیدگاهی فراجناحی نداشته باشیم نمی توانیم آزادی اندیشه و عمل داشته باشیم ،این حرف به معنی و مفهوم نادیده گرفتن احزاب و جریانات سیاسی نیست .چرا که اگر موضوعات رفاهی مردم سرفصل ادبیات ذهنی  تصمیم سازان و تصمیم گیران باشد،آنگاه در دیگر موضوعات کارکرد های حزبی  و جریانی می تواند محلی از رقابت باشد و پذیرفتنی هم است.

اکبریان ادامه داد: متاسفانه گاهی اوقات  رقابت های سیاسی از قواره و چهارچوب خود خارج می شود،و موضوعات ساده،پیچیده و موضوعات پیچیده، ساده  می شود! که این مساله آفت است.

چرا که اگر همه ی موضوعات اجتماعی ،فرهنگی، اقتصادی و سیاسی را همانی که هست ببینیم،نقطه آغاز،مسیر،حرکت  و هدف مشخص خواهد شد و بر اساس همان مختصات دست به تصمیم سازی و عمل می زنیم.مهم ترین نیاز جامعه اسلامی ایران در شرایط موجود اتحاد و یکپارچگی در عین پذیرفتن سلایق موجود است.

باید بپذیریم در زمینه ی کار های گروهی  برای رسیدن به یک هدف واحد  آنچنان که باید باشیم،نیستیم.

نماینده البرز در پایان گفت: نیاز جامعه امروز ایران اسلامی واقعیت انگاری همراه با  نگاهی به آرمان های اصیل انقلاب  اسلامی و اعتدال برآمده  از عقل گرایی است.تحمل پذیرش تفاوت ها  و توجه به خواست عمومی که همانا رفاه،آسایش و آرامش است،می تواند جهت گیری افکار  و سلایق موجود سیاسی کشور باشد.

همه ی موجودیت های سایسی کشور قابل احترام هستند، لیکن آن جریانی که همراه با واقعیت های مردم،نظام و انقلاب است مورد توجه همگانی خواهد بود .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز