معاون استاندار هرمزگان؛

نگاه و برنامه ریزی دانشگاهها به تولید علم و تعامل با صنعت و تقویت تولید باشد

۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۰۸:۲۷:۴۱
کد خبر: ۴۰۰۱۲۲
نگاه و برنامه ریزی دانشگاهها به تولید علم و تعامل با صنعت و تقویت تولید باشد
علیرضا پاکدامن معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب در مراسم تودیع و معارفه مسئول امور جاری دانشگاه پیام نور مرکز میناب گفت: نگاه و برنامه ریزی دانشگاهها به تولید علم و تعامل با صنعت و تقویت تولید باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در میناب، با حضور معاو ن استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب و رئیس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان مراسم تودیع و معارفه مسئول امور جاری دانشگاه پیام نور مرکز میناب برگزار شد.

معاون استاندار هرمزگان با بیان اینکه : حضور در محیط دانشگاه در روز معلم مایه مباهات و افتخار است تا در جمع خردورزان و تلاشگران عرصه علم اموزی از مقام والای معلم تقدیر و قدردانی داشته باشیم.

فرماندار ویژه میناب عنوان داشت : شهید مطهری اسوه علم اموزی و تربیت دینی بعنوان دو مولفه مهم در عرصه علم و دانش بودند که اندیشه های آن بزرگوار افقی روشن برای تربیت نسل آینده گشوده است.

پاکدامن در ادامه اظهار داشت : شهرستان میناب از گذشته پایتخت سیاسی و اندیشمندان نامی بوده اند که اثرگذاری های در خور توجهی را در دوران خود داشته اند و اکنون نیز شهرستان میناب با دارا بودن نسل جوان و پویا خود ، با دارا بودن استعداد های درخشان در عرصه علم و نوآوری دارای جایگاه ویژه ای در سطح استان و کشور می باشد.

وی با تقدیر از خدمات و اقدامت انجام شده در طی دوران مدیریت مهدی مصلحی در دانشگاه پیام نور میناب انتصاب عبدالرسول ترابی را بعنوان مسئول امور جاری دانشگاه زمینه ای برای تغییر و کسب موفقیت های بیشتر و در راستای توسعه دستاوردها در حوزه علم اموزی شهرستان میناب دانست.

معاون استاندار عنوان داشت: با توجه به اینکه دانشگاه پیام نور میناب را دارای ظرفیتها و پتانسیل های خوبی در زمینه تولید علم می باشد از مجموعه جدید مدیریتی این دانشگاه می خواهم تا با تمام توان خود زمینه تولید علم و کاربردی کردن دستاوردهای علمی دانشجویان و اساتید را فراهم کنند و تعامل با بخش صنعت و تولید را تقویت کنند.

محسن دیانت رئیس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان نیز در این مراسم با تقدیر از خدمات و دستاوردهای رئیس سابق دانشگاه پیام نور مرکز میناب گفت: آقای مصلحی با توجه به تلاش و علاقه ای که به دانشگاه و دانشجو داشتند اقدامات ارزشمندی در میناب را انجام دادند و ان شالله از توانمندیهای ایشان در سطحی بالاتر و در استان بهره خواهیم برد.

رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان توانمندی و سوابق طولانی و ارتباط موثر با جامعه دانشجویی و دارا بودن نگرش جدید و دیدگاه تحول گرا را از ویژگی های عبدالرسول ترابی مسئول جدید دانشگاه پیام نور میناب دانست که با حمایت مجموعه دانشگاهی و مدیریت شهرستان ، بتوانند منشا توسعه و پیشرفت دانشگاه پیام نور میناب باشند.

شایان ذکر است مهدی مصلحی به مدت 10 سال مسئولیت دانشگاه پیام نور میناب را برعهده داشته و همچنین عبدالرسول ترابی از بدو خدمت، مسئولیت آموزش دانشگاه پیام نور مرکز میناب را به مدت 14 سال بر عهده داشتهکه امروز در پست مسئول امور جاری دانشگاه پیام نور مرکز میناب منصوب شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز