رئیس کل دادگستری استان کرمان:

ریشه جرائم در مسائل فرهنگی، اقتصادی و یا اجتماعی است

۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۲:۲۱:۴۱
کد خبر: ۴۰۰۳۵۷
ریشه جرائم در مسائل فرهنگی، اقتصادی و یا اجتماعی است
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: ریشه جرم در مسائل فرهنگی، اقتصادی و یا اجتماعی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ یدالله موحد صبح امروز در شورای پیشگیری از وقوع جرم استان کرمان در محل دادگستری کل اظهار داشت: ریشه جرم در مسائل فرهنگی، اقتصادی و یا اجتماعی است. طی سال گذشته 642 هزار پرونده در دادگستری استان کرمان بررسی شد.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان  با اشاره به اینکه سالانه 38 هزار نفر به واسطه اتهام سرقت وارد زندان‌های استان کرمان می‌شوند، بیان داشت: رشد جرایم موجب نگرانی می‌شود و باید منشاء آن را پیدا کرد و بدانیم علاج کار کجاست.

رئیس کل دادگستری استان کرمان اضافه کرد: برای پیشگیری از وقوع جرم باید مطالعاتی را در سطح جامعه انجام داد و سپس راه‌کارهای کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت داشته باشیم.

موحد ادامه داد: پیشگیری از جرم یک بسته کامل شامل مجازات و پیشگیری را می‌خواهد و اگر پیشگیری وجود داشته باشد، بسیاری از جرایم کاهش می‌یابد.

وی تصریح کرد: طی سال گذشته 642 هزار پرونده در دادگستری استان کرمان مورد بررسی قرار گرفت و این در حالی‌ است که وضعیت کرمان در این زمینه نسبت به سایر استان‌ها خوب است.

این مقام قضایی ارشد قضائی استان کرمان تصریح کرد: در هر بخشی که کار کرده‌ایم به موفقیت دست یافته‌ایم و به مشارکت همگانی برای کاهش جرم در جامعه نیاز داریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز