کشف ۵۶۷ کیلو تریاک در دو عملیات پلیسی

۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۳:۳۴:۴۶
کد خبر: ۴۰۰۴۰۹
کشف ۵۶۷ کیلو تریاک در دو عملیات پلیسی
فرمانده انتظامی استان از کشف 503 کیلوگرم تریاک و 64 کیلو و 660 گرم هروئین در دو عملیات پلیسی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سردار "رضا بنی اسدی" با اعلام این خبر گفت: ماموران یگان تکاوری 115 "زهکلوت" با گسترش چتر اطلاعاتی خود در جنوب استان به سرنخ های مهمی از یک باند قاچاق مواد مخدر رسیدند.

وی افزود: پس از شناسایی مسیر تردد قاچاقچیان ماموران طی کنترل خودروهای عبوری در محور "ایرانشهر-زهکلوت" به یک دستگاه خودرو پژو  405 مشکوک شدند که متهم با بی توجهی به دستور ایست پلیس پس از تعقیب و گریز فراوان توسط ماموران متوقف شد.

سردار بنی اسدی گفت: ماموران در بازرسی از خودروی حامل مواد 50 بسته 10 کیلویی تریاک به وزن 503 کیلوگرم را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان به عملیات پلیس نرماشیر نیز اشاره کرد و بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان نیز در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون کشنده "ولوو" مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی اضافه کرد: پس از انتقال خودرو به پارکینگ مشخص شد کامیون "ولوو" دارای جاسازی ماهرانه ای در قسمت کف خودرو است که پس از استخراج آن 64 کیلو و 660 گرم هروئین کشف شد.

سردار بنی اسدی گفت: در این عملیات دو قاچاقچی دستگیر و به همراه مواد کشف شده تحویل مقامات قضائی شدند.

وی در پایان خواهان سهیم شدن تمام سازمان ها در بحث مبارزه با مواد مخدر شد و گفت: نجات یک انسان نجات یک جامعه است و ما باید از تمام ظرفیت ها برای کاهش تبعات اجتماعی مرتبط با مواد مخدر استفاده کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز