مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان:

جامعه ورزش و جوانان به طور ویژه از رئیس جمهور روحانی استقبال خواهد کرد

۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۴:۴۹:۲۷
کد خبر: ۴۰۰۴۶۹
جامعه ورزش و جوانان به طور ویژه از رئیس جمهور روحانی استقبال خواهد کرد
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: جامعه ورزش و جوانان کرمان از رئیس جمهور روحانی به صورت ویژه در روز وروردشان به کرمان استقبال خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمود محمودی‌نیا در نشست مشورتی با روسای هیئت‌های ورزشی استان کرمان جهت سفر رئیس جمهور تصریح کرد: با توجه به اینکه ورزشکاران نبض جامعه محسوب می‌شوند، خواستار حضور ویژه خانواده ورزش در استقبال از رئیس جمهور محترم در روز ورودشان به کرمان هستیم.

وی با بیان اینکه می‌خواهیم حرکت‌های خودجوشی مردمی را در استقبال از رئیس جمهور محترم سازماندهی کنیم، اضافه کرد: ورزشکاران استان کرمان پر شمارند که قطعا در روز ورود رئیس جمهور در کرمان خودشان به طور خود جوش حضور می‌یابند ولی ما بنا داریم ورزشکاران با نظمی خاص در مراسم استقبال از رئیس دولت تدبیر و امید حضور یابند.

سکاندار ورزش و جوانان استان کرمان با تاکید بر احترامی که برای ورزشکاران در روز استقبال قائل شده‌اند، افزود: سفر رئیس جمهور محترم و کاروان تدبیر و امید به استان کرمان می‎‌تواند ثمرات خیری داشته باشد و باید از دکتر روحانی و هیئت همراه‌شان استقبالی شایسته صورت گیرد.

محمودی‌نیا در بخش دیگری از سخنانش به موفقیت‌های به دست آمده در سال 94 در حوزه ورزش اشاره و عنوان کرد: در سالی که گذشت با توجه به تلاش‌های خانواده ورزش کرمان شهر موفقیت‌های بسیار خوبی در سطح جهان و کشور بودیم که جا دارد از تلاش‌های همه دوستان ورزشی تقدیر و تشکر کنم.

وی برتر شدن مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان را در بین سایر مدیرکل‌ها حاصل کار جمعی دانست و خاطرنسان کرد: بنده فقط به عنوان جامعه ورزش کرمان آن جا حضور یافتم و تندیس را دریافت کردم و در واقع این افتخار برای استان کرمان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز